volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sjones
    924 Fan
    • Jun 2009
    • 277

    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

    die polyesterbakken voor de verlichting zijn die ergens te koop en makkelijk in te bouwen of eu is dat weer een bak werk?en wat gaat zoiets kosten? iemand een idee?
    Skoda Fabia Combi 2006 101PK op LPG

    PORSCHE 924 1979

    Comment

    • 924turbo2
      924 Freak
      • Dec 2007
      • 2956

      Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

      Originally posted by sjones
      die polyesterbakken voor de verlichting zijn die ergens te koop en makkelijk in te bouwen of eu is dat weer een bak werk?en wat gaat zoiets kosten? iemand een idee?
      Hoop werk en duur.

      Bakjes zelf koop je voor rond de 90 euro maar dan begin je pas. Je bent zo 300 a 350 euro kwijt als je het goed en APK waardig wil doen.
      937 racer

      Comment

      • replica
        924 Gek
        • Jun 2009
        • 717

        Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

        Dus de moeit n iet waard, vandaar opbouw naar GT en geen GTS ;-)

        Morgen nog een gans dagje voor er aan te werken hopelijk krijg ik alles gedaan wat ik in gedachten heb.....

        banden overzetten op de orginele alu velgen (dit voor de techn controle)
        Dan oude banden op de stalen velgen zetten, dit om te kunnen werken .....

        Alles een beetje opruimen want is echt nodig en dan verder afwerken.

        + misschien al motor steun maken maar denk dat dat ietsje te veel zal zijn voor 1 dag, we zien wel

        Comment

        • replica
          924 Gek
          • Jun 2009
          • 717

          Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

          Zo ben druk bezig geweest Zaterdag.....
          Heb ook snel even een apparaat gemaakt om banden van de velg lost te maken, zal ook een foto plaatsen ervan Dit met resten metaal die ik nog had. waaronder oud frame van zonnebank, deel van gewichten staaf,(dus voor te trainen) en 2 winkelhaakjes + recup bouten > dus heeft me geen cent gekost >benodigtheden >een slijpmachine, laspost, en boormachine. Foto zal volgen ;-)

          Comment

          • klaas 924
            924 Addict
            • Jan 2009
            • 1852

            Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

            Originally posted by replica
            Zo ben druk bezig geweest Zaterdag.....
            Heb ook snel even een apparaat gemaakt om banden van de velg lost te maken, zal ook een foto plaatsen ervan Dit met resten metaal die ik nog had. waaronder oud frame van zonnebank, deel van gewichten staaf,(dus voor te trainen) en 2 winkelhaakjes + recup bouten > dus heeft me geen cent gekost >benodigtheden >een slijpmachine, laspost, en boormachine. Foto zal volgen ;-)
            het lijkt in de beschrijving of het A TEAM bezig is geweest!:loco:
            think PORSCHitive

            Comment

            • replica
              924 Gek
              • Jun 2009
              • 717

              Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

              hahahahaha :thumb:

              Comment

              • Frenske
                In Memoriam | Erelid
                • Feb 2009
                • 3309

                Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                Hendrik, we dopen replica om. Hij zal in de toekomst B A genoemd worden!! :thumb: Regel jij dat ff?
                924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                Comment

                • replica
                  924 Gek
                  • Jun 2009
                  • 717

                  Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                  hihihihi mister T dan? ik ga proberen om vanavond de foto's er eens op te zetten ;-)

                  Comment

                  • Fantaman
                    924 Freak
                    • Oct 2008
                    • 2962

                    Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                    Originally posted by replica
                    hihihihi mister T dan? ik ga proberen om vanavond de foto's er eens op te zetten ;-)
                    goed idee:thumb:
                    '82 Porsche 924 50 Jahre
                    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                    '98 Subaru Impreza GT Turbo
                    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                    Comment

                    • replica
                      924 Gek
                      • Jun 2009
                      • 717

                      Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                      nog geen tijd gehad :doh: gisteren weer lekker doorgewekt (s'avonds dan) het was laaaattt :whistle: dus geen tijd gehad vr de foto's.
                      Nu deze week komen er weer bij op beloofd !

                      Comment

                      • replica
                        924 Gek
                        • Jun 2009
                        • 717

                        Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                        Zo hier ben ik dan uiteindelijk, heb zeer veel kunnen doen maar heb echt wel uurtjes doorgewerkt.....:loco:

                        hier dan eerst en vooral de foto van het banden apparaat

                        Comment

                        • -cees-
                          924 Gek
                          • Jan 2009
                          • 1017

                          Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                          Als ik zoiets bij de garage zou zien staan zou ik mijn twijfels krijgen.;-)

                          Maar leuk gedaan, en het werkt zo te zien. :thumb:
                          Ride with Pride
                          sigpic
                          924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

                          Comment

                          • replica
                            924 Gek
                            • Jun 2009
                            • 717

                            Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                            Vervolgens nog de verderzetting van de voorkant spatborden en lichtkleppen.....
                            Nu begint het een beetje vorm te krijgen... volgede week of ten laatste week er achter, motorstatief lassen en 3 poot voor takel op te monteren.....

                            Er zullen snel nog foto's volgen wat zit alt verder dan de foto's die hier zichtbaar zijn momenteel, maar vergt ook een beetje tijd om de foto's er op te zetten....

                            En heb momenteel niet zo veel tijd maar komt in orde !!! als ik een gaatje vind zet ik ze er op.... veel plezier

                            Comment

                            • replica
                              924 Gek
                              • Jun 2009
                              • 717

                              Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                              Mja het werkt idd ) is goed voor oude banden over te zetten, voor nieuwe opteer ik voor een profesionneel bandencentrale... maar deze banden zijn maar om kunnen te lakken, de andere zijn gewoon om naar de controle te gaan, zo en nu nog een paar fotootjes ;-)

                              Comment

                              • replica
                                924 Gek
                                • Jun 2009
                                • 717

                                Re: volledige restauratie porsche 924>1977 en ombouw nr 924 GT

                                En verder nog enkele foto's ditmaal van de deuren, deze staan nu ook reeds in filler

                                Comment

                                Working...