Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Alleen nog koets en interieur aanpakken? Gaat de goed kant op dus!
Zou mooi nog even die motorruimte meespuiten, nu je er nog goed bijkunt!
Ja, blijft een supercoole kar.:thumb: Kan niet wachten tot je 'm een keer meeneemt naar 'n meeting! Succes verder, man!
Alleen nog koets en interieur aanpakken? Gaat de goed kant op dus!
Zou mooi nog even die motorruimte meespuiten, nu je er nog goed bijkunt!
Ja, blijft een supercoole kar.:thumb: Kan niet wachten tot je 'm een keer meeneemt naar 'n meeting! Succes verder, man!
Ik doe eerst alles wat je eigenlijk niet ziet maar waar het om draaid
dus de techniek kompleet VERS
de onderkant van de Auto en wielkasten in de bodyshut
Moterruimte van de juste kleur voorzien
als ik dan de hele handel er weer onderbouw is daar alles 100 %
Ik zeg altijd als de fundering maar goed is,een dak kun je simpel vernieuwen En ik zal hem vast wel eens meenemen naar een Meating :eyebrows:
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
even een paar plaatjes van de moterruimte hij was wit ,Maar de kleur Zit er op
:eyebrows:Mooi rood is niet lelijk
gelijk de lijst onder de voorruit maar van een nieuw laagje voorzien .
nu de onderkant in een vers laagje bodyshut en dan kan in weer opbouwen :-P Maar eerst er even tussen uit ;-)
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Comment