Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Bedankt voor de link !! Ik mis inderdaad wel heel wat...
Vandaag het eerste wiel afgewerkt! Allemaal bedankt voor de uitleg!!!
Maar bij het vast draaien van de moeren draaide 1 ding altijd mee door ... Hoe zetten jullie dit vast?? Zie foto... image.jpg image.jpg
Dit is links vooraan ... Heb het op de zelfde plek weer vast gehangen zoals dit was.. Wat me wel opviel heb de remklauwen gemonteerd zonder kruisveer en nog niet ontlucht maar heb gewoon is op de rem getrapt en het wiel blokkeerde maar als ik de rem losliet bleef het wiel geblokkeerd komt dit omdat er geen kruisveer tussen zit ofzo??
Nee dat heeft niets met de veer te maken je rem klauw is niet goed gangbaar meer dat word vervangen of reviseren
Dat komt door dat het al lange tijd niet gebruikt is rem vloeistof trekt vocht aan en dat gaat roesten.
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Miljaar... Zal reviseren worden ... Aangezien ik ze al gelakt heb... Laat ik dit best doen door een bedrijf ?? Of valt goed mee dit zelf te doen zonder ervaring??
Het is een precies klusje
Waar je beter zonder ervaring beter niet aan kunt beginnen .
Ik ben net een set aan het reviceren.
En dan kun je die kopen met in ruil van je oude
Je kunt ook alleen je rem cilinders uitwisselen .
Daar heb je het belangrijkste onderdeel mee te pakken
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Comment