924 Dim Dim

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dim_Dim
    924 Wannabe
    • Mar 2012
    • 26

    #16
    Re: 924 Dim Dim

    Oke bedankt dat jullie het allemaal zo snel zien heb hier echt wel veel aan.
    Koelvloeistof reservoirs had ik er uit om schoon te maken zo ook de koplampen en de koplamp motor die had ik er uit gehaald omdat het momenteel toch in de weg zit en uiteindelijk er uit moet om te spuiten.
    maar alvast vriendelijk bedankt voor de informatie

    als ik op zoek ben naar onderdelen kan k dan gewoon hier een bericht plaatsen of moet ik dat in een ander topic doen ?

    Comment

    • jimfrey944
      Administrator
      • Jan 2008
      • 4534

      #17
      Re: 924 Dim Dim

      er is een topic gevraagd maar als je de vraag stelt in welk topic ook komt het zeker goed
      sigpic

      porsche 924 martini 1977
      porsche 924 50 Jahre edition 1982
      BMW X3 3.0 high exclusieve

      Comment

      • Dim_Dim
        924 Wannabe
        • Mar 2012
        • 26

        #18
        Re: 924 Dim Dim

        ik heb even een tijdje niets gepost heb even wat minder tijd gehad voor de auto en mijn internet lag er ook een paar dagen uit zeer prettig.

        Wel heb ik weer wat dingen gedemonteerd en gereinigd en andere onderdelen gevonden die vervangen moeten worden.

        Als eerste heb ik het koelvloeistof reservoirs verwijderd aangezien het hele blok er uit moet zal dit er toch ook uitgaan.
        Eigenlijk heel eenvoudig om er uit te halen alleen zit hij bij mij vast met rubbers waar dan een boutje in zit alleen zijn die verduurd en dus gebroken.
        Gaat om deze rubbers:
        porsche 28-4 025-BorderMaker.jpg
        Weet iemand toevallig waar ik deze nieuw kan halen of heeft iemand een adresje voor dit soort dingen??
        Ook heb ik mijn aanzuigbuis gedemonteerd hier zat allemaal tape omheen gewikkeld deze is gescheurd.
        Daarvoor ben ik dus ook opzoek naar een nieuwe want ik wil geen half werk doen door beschadigde onderdelen terug te plaatsen.
        porsche 28-4 006-BorderMaker.jpgporsche 28-4 013-BorderMaker.jpg

        Het laatste gekke dat ik tegenkwam was bij het verwijderen van het koelvloeistof reservoir.
        Dit zat bij mij vast aan de luchtfilter waaraan de steun van het reservoir bevestigd zat alleen is gebroken.
        Weet iemand of dit orgineel is en of hier nog aan te komen zal zijn of ik het zelf moet gaan maken.
        porsche 28-4 021-BorderMaker.jpg

        Comment

        • jimfrey944
          Administrator
          • Jan 2008
          • 4534

          #19
          Re: 924 Dim Dim

          Die rubbers zijn nog nieuw te krijgen bij alpo in Haarlem
          Op die steun zit een magneet klep die bij de start de benzinedruk aanpast
          Deze zal bij jou ergens los tussen de brandstof leiding zitten
          sigpic

          porsche 924 martini 1977
          porsche 924 50 Jahre edition 1982
          BMW X3 3.0 high exclusieve

          Comment

          • fcam
            924 Fan
            • Jun 2009
            • 340

            #20
            Re: 924 Dim Dim

            Bij Alpo kun je inderdaad goed terecht voor nieuwe onderdelen. Eventueel ook bij een Porsche Centrum bij je in de buurt. Recent heb ik daar wat onderdelen kunnen krijgen die bij Alpo niet meer leverbaar waren. In beide gevallen is het handig om met onderdelen nummers te werken. Daarvoor heb je een PET lijst nodig die je hier kunt downloaden: Porsche Classic Originalteile Katalog - Classic Originalteile & Literatur - Porsche Classic - Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG
            (even instellen op jou type 924).
            Veel succes!
            924S '87

            Comment

            • M.B.H.
              924 Freak
              • Feb 2008
              • 6043

              #21
              Re: 924 Dim Dim

              ik heb alles wel gebruikt en in goede staat liggen .rubber dempertjes wel nieuw
              geef maar een pm wat je nodig bent en wat het je waard is.
              924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

              Comment

              • Dim_Dim
                924 Wannabe
                • Mar 2012
                • 26

                #22
                Re: 924 Dim Dim

                Bedankt voor alle informatie zal wel wat meer onderdelen nodig hebben M.B.H. zal je binnenkort zeker een berichtje sturen.
                Want alles nieuw kopen dan word de prijs te gek denk ik.

                Bedankt voor die onderdelen lijst dat helpt zoiezo al een hele hoop met zoeken

                Comment

                • Dim_Dim
                  924 Wannabe
                  • Mar 2012
                  • 26

                  #23
                  Re: 924 Dim Dim

                  Mijn excuses dat ik de laatste tijd geen update's post.
                  Ben namelijk druk geweest met wat andere dingen.

                  En ik zit met het probleem dat mijn ouders gaan verhuizen dus wil ik er even niet al te veel aan doen omdat ik bang ben onderdelen en dergelijken kwijt te raken.
                  Toch ga ik nog proberen de komende weken wat dingen in orde te krijgen

                  Comment

                  • Dim_Dim
                    924 Wannabe
                    • Mar 2012
                    • 26

                    #24
                    Re: 924 Dim Dim

                    Beter laat dan nooit wilde ik toch even vermelden dat ik de porsche al lange tijd geleden weg heb gedaan.
                    Wel heb ik zo nu en dan nog wat verhalen gevolgd op het forum en vind het eigenlijk nog steeds een mooie auto.
                    Maar mijn hart ligt bij amerikanen na het wegdoen van de porsche heb ik dus ook een amerikaanse auto gekocht.
                    WP_20131027_004-BorderMaker.jpgdodge w200 004-BorderMaker.jpg

                    wat ik dus eigenlijk wilde zeggen is dat ik door die Porsche wel echt ben aangestoken om te gaan sleutelen en door positieve reacties van hier en andere forums toch een hele mooie auto heb kunnen bouwen voor mezelf.

                    Mvg Dmitri

                    Comment

                    Working...