Re: Porsche 924"1979" Jasper08
ik had ook een gates setje maar volgensmij zat er een 4kant gat in waar een inbus in paste om hem te spannen, en de mijne was wel het zelfde van wat erop zat;-)
en als je last heb van kromme kleppen na het vervangen van een riem, daarom draaien de ''profecionals'' altijd eerst de motor met de hand rond;-)
EDIT: oeps pagina 2 gemistedface::doh:
als ie 1 keer in de inlaat ploft en 3 keer in de inlaat dat de timing tussen nokkenas en krukas meer als een paar tanden verkeert, dus ff dubbel chekken dat alles wel op merk teken staat:doh:
ik had ook een gates setje maar volgensmij zat er een 4kant gat in waar een inbus in paste om hem te spannen, en de mijne was wel het zelfde van wat erop zat;-)
en als je last heb van kromme kleppen na het vervangen van een riem, daarom draaien de ''profecionals'' altijd eerst de motor met de hand rond;-)
EDIT: oeps pagina 2 gemistedface::doh:
als ie 1 keer in de inlaat ploft en 3 keer in de inlaat dat de timing tussen nokkenas en krukas meer als een paar tanden verkeert, dus ff dubbel chekken dat alles wel op merk teken staat:doh:
Comment