De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
Collapse
X
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
Inderdaat, bedankt voor de referentiesThe porsche 3D CAD specialist...Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
Laatste tijd heb ik het nogal druk gehad, en een paar financieele (tegenvallers) gehad. Dus heb nog geen onderblokje kunnen kopen.
Heb zo af en toe tussendoor gelukkig wel wat verder kunnen gaan met het ontwerp van de uitlaat, nog altijd niet helemaal definitief...maar dit gaat hem waarschijnlijk 99.9% ongeveer worden:whistle:. Alleen de pijp van cilinder 3 kan nog roet in het eten gooien omdat deze wat ver naar buiten steekt.
Genoeg gepraat...tijd voor een paar plaatjes:pThe porsche 3D CAD specialist...Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
respect,blijft mooi die plaatjes!Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
Gaaf hoor!!!
In wat voor termijn wil je dit klaar hebben , daarmee bedoel ik , het blok op de bank hebben staan !?When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
Bedankt allemaal voor jullie reacties:thumb:.
Zoals het er nu voor staat, denk ik dat ik tegen het einde van de zomer er pas echt aan kan gaan beginnen. Houd ondertussen me ogen wel open voor onderdelen die ik nodig heb ed. Maar zit op het moment een beetje met een erig klein buget:doh:.The porsche 3D CAD specialist...Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
mag ik vragen waarom je per cilinder twee injectoren intekent?924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
dat ziet er prachtig uit maar ik vraag mij dan weer af van hoe gaat het van idee naar het daadwerkelijke product:whistle:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
hmmm, met de uitvoering zou het best los kunnen lopen, zoveel wijzigt er niet aan de originele kop, is enkel in het in en uitlaattraject. Ik ken iemand die dat maken kan .....:whistle:924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
maar het ging mij ook meer om de inlaat maar meschen kan hij ook wel adapters maken als ik er 2 carbs op zet:heh:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
ook mogelijk, ik ben bv bezig met plannen om er gasklephuizen van een ZZR1400 op te zetten, zijn momenteel de grootste in diameter en die zijn eigenlijk nog wat te klein volgens de berekening....:whistle:924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!Comment
-
Re: De 2e kans van het "2e kans porsche 924 project"
dat wil ik eigenlijk ook maar denk dat dat nog wel een paar jaar gaat duren, en het gezeik met het k-jetronic op te lossen kan ik er ook carbs op zetten. benzine slurpen doet ie toch al:doh:'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.Comment
Comment