Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
het stukje dorpel laat ik zitten, omdat er nu een lichte bolling in de voorplaat zit , en de lijnen van de zijkant van de auto worden doorgetrokken tot de voorplaat (inclusief de knikken in de body)
goed dat je het zegt jim! daar hadden we nog niet over nagedacht.
ik moet nog bedenken hoe ik dat op ga lossen, maar dat het grootste probleem is wat ik tegen ga komen komt het wel goed
En ik weet niet of het een goed idee is om er zo'n raam in te zetten omdat die gehard zijn i.p.v. gelaagd, en als er dan wel eens een steentje tegenaan komt is direct de hele ruit versplinterd...
Ook is de voorkant enigszins bol, dus dat word sowieso lastig...
Ik dacht er zelf aan om een groot Porsche logo voorop te zetten zodat dat grote paneel enigszins gebroken word...
(mochten jullie nog tips of opmerkingen hebben, ze zijn van harte welkom!!!)
Misschien kan iemand die goed is met grafisch ontwerpen de lijnen van het gedeelte dat er is afgezaagd (voorkant, als je er recht voor staat) iin 2d maken. Op die manier heb je toch bijna een 924.
Die doe je dan voorop, op dat grote vlak. Ik weet niet of ik het zo duidelijk genoeg heb omschreven.
Zoals de onderste 2, maar dan mooier. car_4291.gif
Last edited by Thijsch; 25-10-13, 10:04.
Reason: plaatje toegevoegd om het duidelijker te maken
Haha dat is leuk met ons hollandse weer.. Dan heb ik altijd de achterbank nat. Ook weet ik niet of het de aerodinamica ten goede komt als er geen voorkant in zit...
Leuke kar wordt het! De voorkant zo dicht is een prima optie. Hou achter een 924 wel rekening met redelijk wat luchtweerstand door de rechte voorkant (maarja, dan heb je met een normale gesloten aanhangwagen ook).
Wat er nog door mijn hoofd spookt: een 924 is qua kofferruimte niet heel ruim doordat de ruit laag komt. Het zou erg tof zijn om de ruit te vervangen door een soort polyester 'bak' waardoor het een soort 'shooting-brake' model wordt.
Een beetje wat Toncar met de Volvo 440 heeft gedaan: klik
Comment