gisteren definitief de porsche sleutels in handen gekregen. dus nu kan het echte werk beginnen
-groot onderhoud: distrubutieriem vervangen, alle olie's. remmen checken
-versnellingsbak laten nakijken. maakt soms als ik verleg een knarsend geluid:IEMAND TIPS?
-dan laten keuren en inschrijven als oldtimer
-Rijden
-sportstuur--) weg, en vervangen door origineel stuur (op het huidig stuur hangt zelfs een logo op van wolfsburg)
-carrosserie volledig polijsten. dat de doffe lak verdwijnt(op sommige plekken wel heel erg doffe plekken)
- Porsche striping aan de zijkant
voor de rest alles origineel houden!
aan 1 ding versta ik mij wel niet. de badge op de achterkant zegt dat et nen 924S is. maar het bouwjaar is wel mei 85..in principe is het dan een gewone 924 toch?
greetz
Frakmaster
-groot onderhoud: distrubutieriem vervangen, alle olie's. remmen checken
-versnellingsbak laten nakijken. maakt soms als ik verleg een knarsend geluid:IEMAND TIPS?
-dan laten keuren en inschrijven als oldtimer
-Rijden
-sportstuur--) weg, en vervangen door origineel stuur (op het huidig stuur hangt zelfs een logo op van wolfsburg)
-carrosserie volledig polijsten. dat de doffe lak verdwijnt(op sommige plekken wel heel erg doffe plekken)
- Porsche striping aan de zijkant
voor de rest alles origineel houden!
aan 1 ding versta ik mij wel niet. de badge op de achterkant zegt dat et nen 924S is. maar het bouwjaar is wel mei 85..in principe is het dan een gewone 924 toch?
greetz
Frakmaster
Comment