Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Spuitwerk is voorlopig uitgesteld.. waarom allereerst drukte bij mn spuiter... maar belangrijker, een maatje van me is bezig met de avondcursus spuitwerk..
de porsche wordt proefproject... kost mij niets (een fles drank hooguit) en als het niks wordt kan de auto alsnog naar de spuiter
uiteraard wel in een spuitcabine niet met een spuitbus op straat.
verder niet veel gewerkt aan de auto.. wel veel gereden daar is het ding tenslotte voor
en uiteraard de nodige problemen tegen gekomen..
zo stond ik ineens stil boven op een verdomd steile brug midden in de polder.. totaal geen spanning meer.. niks nada nul.
auto achteruit laten rollen in de berm gezet.. klep open getrokken, klep niet open .. veertje van de klep gebroken.. dus klep hendel vast gezet met een stuk draad zwierf in de auto, en met enig gekloot de klep open gekregen.
accu nagemeten en prima voltage. en toen viel mn ook op een nogal bruine massa kabel.. kabel los gehaald.. schuurpapiertje over de pool, voor de zekerheid een kwak contactspray dr over en jawel lampjes aan, klik en vroem
een ander probleem is toch nog altijd de eerste paar km 's ochtends, stationair vind hij nietecht leuk.. dus remmen en een beetje gas bij met de zijkant van de rechtervoet.. na een km of wat loopt alles prima.
en als laatste heb ik gister last gehad van het wel bekende warme start probleem.. goed stuk gereden laatste stuk in de drukte door de stad.
even snel een boodschap gedaan, en bij terugkomst niet meer willen starten.. na een paar pogingen en pauzes besloten de kap open te trekken (weer gehannes heb nog geen nieuw veertje) en na een minuut of 3 frisse wind over het blok.. starten en lopen
als iemand voor deze dingen een oorzaak en of oplossing kan aandragen graag
en als er iemand nog goede gasveren heeft voor de achterklep..
Zou om te beginnen ff je CO laten afstellen, heeft bij mij ook geholpen met koude start. En flesje injectiereiniger. Ik trap bij warme start, als hij niet wil aanslaan, mijn gaspedaal helemaal in en dan slaat hij wel sneller aan, alsof hij ff uit de diepte moet komen zeg maar
Gas intrappen bij de start heeft bij een 924 totaal geen nut meer je eigengevoel
Niet zelf aan je Co schroef draaien dat kan alleen als hij aan een Co meter hangt
Een flesje injector reiniger is altijd een goed idee
Co afstellen zou ik zeker laten doen als je hem net verdraaid heb
sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
heb ik niet zelf gedaan zou niet durven was my friendly mechanic
injectorreiniger gaan we er is in mikken dr gaan meer flesjes in de tank dan benzine als ik zo door ga
Gas intrappen bij de start heeft bij een 924 totaal geen nut meer je eigengevoel
Ik snap wat je bedoelt, maar als ik bij warme start het pedaal helemaal intrap, "pakt" hij hem sneller op als hij eenmaal aanslaat. Als ik dat niet doe, loopt hij even heel laag stationair en slaat dan weer af. Met pedaal ingetrapt komt hij direct op toeren. Echt waar
laten we het karakter noemen bij mij geen effect overigens niet starten is niet starten
in en uit ademen... lieve woordjes, een aai over het dashboard en op nieuw proberen... dat werkt uiteraard wel
Comment