Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
druk bezig met het opbouwen van het nieuwe blok,
maar loop tegen wat zaken aan,
allereerst zijn de inlaatspruitstukken verschillend van vorm, is dit slechts vorm of is er meer anders (oude blok 77, nieuwe blok 79)
en ook het brandstofsysteem is iets anders, zo mist er op de mixture control unit van het nieuwe blok (een blauwe) connector ..
en er zijn meer optische verschillen..
aangezien ik de oude kabelboom in zn geheel gebruik wil ik ook graag het hele oude brandstof systeem overzetten inclusief injectors etc,
echter: kan dit.. zijn deze systemen onderling uitwisselbaar?
Als je het nieuwe blok kaal haalt kan je alles van het oude blok zo overzetten
dacht niet dat je dingen tegenkomt die niet passen
Je moet ook de ontsteking om wisselen
sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
ja klopt,.. er zit bijvoorbeeld geen connector op de mix unit, maar wel een extra cilinder vormig ding tussen de brandstofleidingen, naast de spinnenkop (en het lijkt of er kabelschoentjes onder gezeten hebben.. geen idee wat het is (morgen foto's camera was leeg)
maar met puntjes zou ik gwoon de hele zut over kunnen zetten toch?
(de sloper was sowieso een inelkaar geknutseld geval maar het blok is erg gezond voor zover te meten)
Die connector is ook gewoon onderdeel van de verandering in het brandstof systeem
In de overgangs jaren zit daar ook wel eens een boutje/stopje op de plaats van de connector
sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
Comment