Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
we zijn in de laatste fase van de opbouw, koppeling monteren.. vrijdag takelen.. maar kom weer een vraagteken tegen de carterontluchting van het oude blok was afgebroken.. bij het nieuwe zit de haakse pijp er wel op.. nu weet ik dus niet of r een slang op moet, en waarheen deze moet lopen. .
we zijn in de laatste fase van de opbouw, koppeling monteren.. vrijdag takelen.. maar kom weer een vraagteken tegen de carterontluchting van het oude blok was afgebroken.. bij het nieuwe zit de haakse pijp er wel op.. nu weet ik dus niet of r een slang op moet, en waarheen deze moet lopen. .
Nou heb ik de aanzuigbuizen van de 2 blokken naast elkaar gelegd, waar zou het op aan moeten sluiten, de oude heeft een aansluiting, de nieuwe heeft een extra pijpje...
Die exstra slang komt op je rembekrachtigeren op de aanzuigbuis inlaatspruitstuk
Zit er aan een van de twee kunstof delen aan de onderkant die ik niet kan zien een slang aansluig daar komt de carter ontluchting aan Anders aan de zijkant van je filterhuis
Zit daar ook geen aansluiting dan moet je een paar andere onderdelen er bij hebben
Ik heb ze wel liggen in de goede uitvoering.
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Je moet de onderdelen gebruiken van je oude blok en de delen die bij het andere blok zaten weg leggen
de karter ontluchting gaat naar de aansluiting op het filterhuis
Je moet de inlaat gebruiken zonder die extra slang
Je haald twee verschillende uitvoeringen door elkaar
Het moet wel een 77 er blijven
sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
doe ik ook hoor was gewoon benieuwd waar die extra pijp voor was, op het draaiende deel na gaat alles van het oude blok over
op het inlaatspruitstuk na...
of het lager is helemaal naar de knoppen gedraaid
of het kan zijn dat het oude type lager er nog in zit deze moet er meet een special tool uit maar zelfs dan is het nog bijna niet te doen
je kan hem er voorzichtig uit hakken
heb ik laatst ook moeten doen
of hier moet iemand nog een goede tip hebben
sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
Comment