Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Heb helaas geen meetapparatuur. .
Wat zou de druk moeten zijn?
En mocht het de wur zijn. Is een goede wur nog ergens te krijgen.. en moet hij dan nog worden afgesteld?
Heb helaas geen meetapparatuur. .
Wat zou de druk moeten zijn?
En mocht het de wur zijn. Is een goede wur nog ergens te krijgen.. en moet hij dan nog worden afgesteld?
+/_Koud 1,8 bar warm 3,8-4,2 bar
ja als je de oude op stuurt naar mij kan ik die reviseren.
en een basis afstelling geven , moet daarna nog wel afgeregeld worden op de gehele brandstof installatie.
maar dat geld voor alle zaken van ontsteking tot en met co.
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Ontstekingstijdstip nog een fractie bijgesteld. En hij/zij loopt als een zonnetje! Mooi stationair rond de 900 rpm.. vrijdag alles afbouwen, korte proefrit.. alles nalopen op de brug. Verse olie er in, en dan een goed stuk rustig sturen..
Vandaag een goede proefrit gemaakt.. best fijn om op een voormalig vliegveld te werken.. slechts een klein probleempje ontdekt.. De ruitenwissers blijven op interval staan... tijdelijke oplossing stekker los maar wat kan het zijn?
vandaag een mooie vondst op de lokale sloop, een originele roest vrije chrome antenne kan dat roestige gedrocht van mn voorscherm af..
en dat voor 10 hele euries
maakt mn toch al niet slechte dag (100 probleemloze kilometers sturen met de 924) nog beter
Comment