Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Nou, de apk tot '25 is weer een feit.
Helaas niet helemaal zonder issues.. Wiellager achter vervangen en idem achter nog een remcylinder en schoen (had 34% verschil). Verder nog wat kleine puntjes die het verschil niet maakten. Kortom, iets meer dan verwacht, maar ja dat is wat het is.
Meteen de kleppen even laten nastellen na revisie vorig jaar. 3 uitlaatklepjes konden nog een zetje gebruiken. Dus ook mooi dat die weer helemaal goed staan! Mag er weer 2 jaar tegenaan.
Bijna klaar voor 1 maart! Smeerpunten gehad, nwe bougies, kabels, verder etc… nwe oliefilter. Nu komt ie, met geen mogelijkheid de carterplug los te krijgen. Stomme vraag, losdraaien is toch gewoon tegen de klok in? Of zit hier een stomme achterstevoren manier op?
Klopt. Linksom, dus tegen de klok in. Misschien dat lokale warmte kan helpen. Ik weet niet of dat verantwoord is, maar in de regel krijg je daar bouten/moeren mee los. Ik denk dat het gelet op de positie van de aftappen wel zou moeten kunnen.
Verhitten kan ook zeker helpen, het is een stalen bout in Alu. Alu zet meer uit dan staal als je het verhit, dus mocht het nu morgen nog niet los gaan dan zou ik zeker even wat hitte aanbrengen. Een verfbrander is altijd wel veilig, ik pak echter meestal een gasbrander, alu smelt niet zomaar.
Comment