Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Goed gedaan David en wat een bikkel is Charlotte en dat allemaal in 1 dag
knap hoor , moet die hiervoor nu ook nog uitgelijnd worden?
De voorremmen doe je die ook en de koppeling heb je die ook nog mee gepakt?dat kan niet allemaal in 1 dag toch?
Gr. Piet
Het jaar is weer om dus ik heb weer een APK lijstje!
Bestuurdersstoel los (kleine moeite)
Bestuurdersgordel beschadigd ( ik heb mijn twijffels hierover)
Bedrading accu-startmotor slordig (is reeds opgelost)
Handrem werkt niet (niet zo raar, nieuwe handremkabel is binnen)
Accu staat los (draadeind verrot, dat wordt wat lastiger)
Brandstofleidingen op de cilinderkop staan los (vreemd is al 10 jaar zo en nu afkeur?)
Schokdemper LV lek / zweet (misschien AC) (nieuwe staan klaar in de verse veerpoten)
Gat in einddemper, flens gescheurd ( ach ik heb een andere in de schuur, nog geen half jaar oud)
Uitlaat lekt op aansluiting einddemper - middendemper
Klein bescheiden lijstje, middagje knutselen.
Alleen vertrouw ik de wiellagers niet zo die in mijn nieuwe onderstel zitten, ze gaan steeds meer kabaal maken en er zit flink wat speling op de achterwielen.
Het geluid is in ieder geval dat van een versleten lager. Het komt zodra je het gas loslaat en verdwijnd als je gas geeft, ook is het aanwezig met een constant toerental en begint zo rond de 80 km/u. De auto vibreerd dan ook, voelt niet prettig in ieder geval.
Weet iemand of de achterwiellagers van een Turbo dezelfde zijn als die van een NA? volgens PET wel. Maar toch ff voor de zekerheid! Want ik heb namelijk nog 2 setjes voor de NA liggen, dat scheelt dan weer!
Porsche isn't just a car, but a way of life! 1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition! Lees hier de regels van 924forum.nl
Artikel 5.2.9 brandstofsystemen
1. Alle onderdelen van brandstofsystemen van personenauto’s moeten veilig zijn en deugdelijk zijn bevestigd. Indien sprake is van corrosie is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, hoofdstuk 1, titel 2, afdelingen 1, 2 en 3 van toepassing.
Visuele controle van alle aanwezige brandstofsystemen, waarbij de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt.
en accu moet je even kijken sommige bedrijven kunnen van die bussen met draad er in knijpen net als een popnagel. kan je hem makkelijk vast zetten.
gordel mag niet gerafeld zijn.
De gordels moeten deugdelijk zijn bevestigd en mogen niet zijn beschadigd. Het pluizen van de gordel wordt niet gezien als een beschadiging. Indien er sprake is van corrosie is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, hoofdstuk 1, titel 2, afdelingen 1, 2 en 3 van toepassing.
geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding
Artikel 5.2.9 brandstofsystemen
1. Alle onderdelen van brandstofsystemen van personenauto’s moeten veilig zijn en deugdelijk zijn bevestigd. Indien sprake is van corrosie is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, hoofdstuk 1, titel 2, afdelingen 1, 2 en 3 van toepassing.
Visuele controle van alle aanwezige brandstofsystemen, waarbij de personenauto zich boven een inspectieput of op een hefinrichting bevindt.
en accu moet je even kijken sommige bedrijven kunnen van die bussen met draad er in knijpen net als een popnagel. kan je hem makkelijk vast zetten.
gordel mag niet gerafeld zijn.
De gordels moeten deugdelijk zijn bevestigd en mogen niet zijn beschadigd. Het pluizen van de gordel wordt niet gezien als een beschadiging. Indien er sprake is van corrosie is het bepaalde in aanvullende permanente eisen, hoofdstuk 1, titel 2, afdelingen 1, 2 en 3 van toepassing.
Hij moet zowiezo uitgelijnd worden, na de vervanging van het gehele onderstel!
Het brandstof systeem zit nog gewoon deugdelijk hoor, alleen niet op de manier af fabriek.
De staat van de gordel is de bekende aansteker opzich nog wel goed, maar of je dat ook echt wil? Mailtje is al richting Martin!
Porsche isn't just a car, but a way of life! 1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition! Lees hier de regels van 924forum.nl
Wiellagers zijn gelijk aan 944 type 1. Volgens mij is de draagarm van een 924 inderdaad ook gelijk, dus die zal ook hetzelfde lager hebben. Kever gebruiekn ook dit lager, dus bij een kever specialist ben je waarscijnlijk het goedkoopste uit.
Comment