Voorstellen!

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Fantaman
    924 Freak
    • Oct 2008
    • 2962

    #16
    Re: Voorstellen!

    frank die 850 is toch een achterwiel aandrijver:doh:

    maakt niks uit voor een voorwiel aandrijver of je hard door de bocht gaat, altijd onderstuur totdat je abrupt je gas loslaat in de bocht (en op de limiet rijd) wil ie wel oversturen en dan is het gas erop en eruit trekken, bak onderstuur is makkelijk.

    ik moet wel zeggen dat de eerste keer dwars heel subtielwas en ik aan me stuur zag dat ik tegenstuurde de bocht uit kwam, niks eng aan wel een big smile op me gezicht, tegen woordig als ie dwars gaat moet je erg goed tegen sturen, zoals zondag, vol gas de bocht uit accelereren, met 60 ofzo, geen onder of over stuur maar net toen de bocht op hielt bleef de kont gaan, kleine correctie met het stuur geen gas terug maar rustig weer recht uit en gaan. das leuk, niet als ie onverwachts midden in de bocht bijna compleet dwars gaat is toch wat minder, vooral z'n vangrail recht voor je neus:doh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

    Comment

    • ShroudedVeil
      924 Addict
      • Aug 2008
      • 2365

      #17
      Re: Voorstellen!

      Jaja dat bedoel ik ook

      Ik probeerde te zeggen dat het niet uitmaakt hoeveel vermogen je hebt, de fiat heeft 35 pk ofzow .

      En nee onverwachts is het niet tof, maar als het toch al je doel is om uit te breken gaat het meestal goed met wat oefening!
      When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

      Comment

      • makrolon
        924 Wannabe
        • Nov 2009
        • 6

        #18
        Re: Voorstellen!

        Haha, hoop lol met een 924 als ik het zo hoor.
        Jullie gaan me nu uitlachen wss, maar met de golf draai ik af en toe ook wel eens een rondje met de handrem als t nat is, proberen tegen te sturen en m enigzinds onder controle te houden, op de weg durf ik dit niet. Vind een auto toch te onvoorspelbaar. Maar misschien is dat gewoon oefenen.
        Eerst mijn golf goed lopend krijgen waarna ik hem op marktplaats ga zetten. Misschien nog iets van de spaarrekening er bij en dan rustig zoeken naar een mooie 924. Al mn vrienden waartegen ik zeg dat ik een porsche wil lachen me uit, die denken dat porsche's beginnen bij 5000 euro oid

        Comment

        • ShroudedVeil
          924 Addict
          • Aug 2008
          • 2365

          #19
          Re: Voorstellen!

          Wat voor 924 zoek je en wat voor golfje heb je ( allebij de staat )
          When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

          Comment

          • Bcreative
            924 Gek
            • May 2008
            • 1232

            #20
            Re: Voorstellen!

            Gaat me altijd een beetje aan het hart als ik dat lees, dat raggen met 'n 924. Als je 'm daar voor hebt, tja. We hebben inmiddels een paar forummers gehad die er een in de prak hebben gereden en da's gewoon zonde. Er zijn er toch al zo weinig over. Dus ik zeg, rag liever een Golfje af en hou je 924 netjes en heel! Dat vind ik heel wat bewonderenswaardiger!

            Comment

            • ShroudedVeil
              924 Addict
              • Aug 2008
              • 2365

              #21
              Re: Voorstellen!

              Gelijk heb je ook hoor!

              Maar af en toe een bochtje wat harder nemen kan geen kwaad toch
              When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

              Comment

              • Fantaman
                924 Freak
                • Oct 2008
                • 2962

                #22
                Re: Voorstellen!

                wie heeft het hier over raggen, ik rijd hem altijd rustig warm en later gaat wel eens het gas open en ja ik ga graag hard door de bocht, daarom vind ik die 924 zo leuk, bij nat weer wil ie nog wel eens een beetje gaan glijden.
                moet toch een keer een 5 cilinder in een kale 924 leggen, soort van circuit auto voor de weg, daar kan je lekker mee raggen:whistle:
                '82 Porsche 924 50 Jahre
                roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
                '98 Subaru Impreza GT Turbo
                prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.

                Comment

                • makrolon
                  924 Wannabe
                  • Nov 2009
                  • 6

                  #23
                  Re: Voorstellen!

                  Originally posted by ShroudedVeil
                  Wat voor 924 zoek je en wat voor golfje heb je ( allebij de staat )
                  K heb een golf III op lpg, is de bedoeling dat ie over een kleine maand weer perfect loopt op zowel gas als benzine waarna ie de verkoop in gaat.

                  Op een paar dingetje na goed in de lak, mooie metallic blauwe kleur. staat op 17 inch.

                  Ik heb echt geen idee nog wat ik zoek, t liefst een in super goede staat. maar als het uiterlijk niet je van het is maakt het me eigenlijk vrij weinig uit.

                  @ hierboven
                  raggen is een groot woord toch? Ik wil vooral omdat ik het een leuke auto vind, iets wat bijzonder is voor niet te veel geld. En af en toe een keer uit laten breken kan geen kwaad toch?

                  Comment

                  • ShroudedVeil
                    924 Addict
                    • Aug 2008
                    • 2365

                    #24
                    Re: Voorstellen!

                    Tuurlijk kan dat geen kwaad, zolang je maar weet wat je doet!

                    Is het een 3 deurs? en is het G3?

                    Maar ik heb nog een opknapper staan btw
                    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.

                    Comment

                    • makrolon
                      924 Wannabe
                      • Nov 2009
                      • 6

                      #25
                      Re: Voorstellen!

                      5 deurs, wel G3.
                      Wat moet die opknapper kosten dan, motorisch wel in orde en hard?

                      Comment

                      Working...