Re: Voorstellen!
frank die 850 is toch een achterwiel aandrijver:doh:
maakt niks uit voor een voorwiel aandrijver of je hard door de bocht gaat, altijd onderstuur totdat je abrupt je gas loslaat in de bocht (en op de limiet rijd) wil ie wel oversturen en dan is het gas erop en eruit trekken, bak onderstuur is makkelijk.
ik moet wel zeggen dat de eerste keer dwars heel subtielwas en ik aan me stuur zag dat ik tegenstuurde de bocht uit kwam, niks eng aan wel een big smile op me gezicht, tegen woordig als ie dwars gaat moet je erg goed tegen sturen, zoals zondag, vol gas de bocht uit accelereren, met 60 ofzo, geen onder of over stuur maar net toen de bocht op hielt bleef de kont gaan, kleine correctie met het stuur geen gas terug maar rustig weer recht uit en gaan. das leuk, niet als ie onverwachts midden in de bocht bijna compleet dwars gaat is toch wat minder, vooral z'n vangrail recht voor je neus:doh:
frank die 850 is toch een achterwiel aandrijver:doh:
maakt niks uit voor een voorwiel aandrijver of je hard door de bocht gaat, altijd onderstuur totdat je abrupt je gas loslaat in de bocht (en op de limiet rijd) wil ie wel oversturen en dan is het gas erop en eruit trekken, bak onderstuur is makkelijk.
ik moet wel zeggen dat de eerste keer dwars heel subtielwas en ik aan me stuur zag dat ik tegenstuurde de bocht uit kwam, niks eng aan wel een big smile op me gezicht, tegen woordig als ie dwars gaat moet je erg goed tegen sturen, zoals zondag, vol gas de bocht uit accelereren, met 60 ofzo, geen onder of over stuur maar net toen de bocht op hielt bleef de kont gaan, kleine correctie met het stuur geen gas terug maar rustig weer recht uit en gaan. das leuk, niet als ie onverwachts midden in de bocht bijna compleet dwars gaat is toch wat minder, vooral z'n vangrail recht voor je neus:doh:
Comment