Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Tot die tijd zullen berichten geblokkeerd worden die links bevatten!
maar als ik het goed lees is het een 914 met een 2.4 liter 6 cilinder
dan rijst bij mij de vraag is het een 916 een van de 11 prototypes
of is het niet meer de orginele 2 liter 6 cilinder motor ?
so so!!! wakkere opmerking! goeie vraag, hopelijk krijgen we er nog een antwoord op!
waar zie je dat deze 914 geen gelast dak heeft het plaatje van zijn avatar kan wel eens niet zijn auto wezen
laatst op zandvoort een echte 914 6 gezien en en 914 die zijn best had gedaan een 914 6 te lijken maar de verschillen waren goed te zien
trouwens een motor swap is in de meeste gevallen een 2.7 2.4 is zeldzamer
allen de eigenaar bied uitkomst
sigpic
porsche 924 martini 1977
porsche 924 50 Jahre edition 1982
BMW X3 3.0 high exclusieve
[QUOTE=jimfrey944;95378]maar als ik het goed lees is het een 914 met een 2.4 liter 6 cilinder
dan rijst bij mij de vraag is het een 916 een van de 11 prototypes
of is het niet meer de orginele 2 liter 6 cilinder motor ?[/QUOTE
Was het maar waar;-) Het was oorspronkelijk een 1.7 maar werd uiteindelijk een hele ombouw. 911 motor, 911 ophanging en remmen. De motor levert 175 pk met twee webers en met een gewicht van net geen 900 kg is dit een leuk ding. Weliswaar hangt daar een aadig prijskaartje aan vast:whistle:
joh dat meen je niet is dat het dat ik overdag niet meer zie als ik m`n lampen aan doe :doh:
je weet toch dat volvo altijd aan verlichting heeft, nou zal ik niet aanrijden om met groot licht overdag te rijden maar je valt wel op, zeker met 4 extra lampen:loco:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Comment