Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Let op!
Het gebruik van externe links is beperkt. Je moet eerst 10 berichten op het forum geplaatst hebben wil je van deze beperking af.
Tot die tijd zullen berichten geblokkeerd worden die links bevatten!
Serieus? Is je huidige (1915 toch?) kapot :shock: :shock: ? Wat is er gebeurd? Dat was toch gebouwd door Otto, toch?
Waarschijnlijk een of meer zuigerveren stuk met als mogelijke oorzaak een warmloper. Niet dat ik iets bijzonders heb uitgevreten met het blok, helemaal niet zelfs. Binnenkort trek ik de cylinderkop eraf. Eerst nog ff wat dingetjes fixen aan de 924.
Originally posted by VW1302
Die 1300 heb ik mbv nieuwe zuigers/cilinders en nieuwe koppen omgebouwd naar 1585cc, en toen is hij me een dik jaar geleden nu in de prak gedraaid.
Poor thing :cry:.
Maareuh, straks zijn alle kevers of gerestaureerd of gesloopt en dan zullen we naar iets anders over moeten stappen. Wat staat er dan dichterbij dan een 924/944 he :grin:. In de keverscene barst het inmiddels van de body-off restauratie kennis; dat is iets wat je in de 924 scene nog nauwelijks ziet. Logisch ook, want die carosserieen zijn verzinkt en gaan een stuk langer mee. Maar ook hier gaan we op een gegeven moment 'body-off' resto's krijgen. Dus toch mooi als er mensen bijkomen met kennis van zaken. Misschien is het verstandig om alvast wat voorraden plaatwerk aan te leggen, wordt nog een gouden handeltje :wink:.
Comment