Chantal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Chantal
    924 Wannabe
    • Jun 2024
    • 2

    [Voorstellen] Chantal

    Stel je voor
    Even voorstellen..
    Ik ben Chantal, 33 jaar en sinds een jaar fanatiek aan het hobbyen met oldtimers.
    Op het moment staat er een Albar Sonic Spyder in de garage, gebouwd op een Porsche chassis met een Porsche 914 motor.
    Hiermee ben ik momenteel druk bezig met de stoelen opnieuw bekleden en er moet nog veel aan gebeuren.
    Dit is de Albar:WhatsApp Image 2024-06-21 at 19.00.27.jpeg

    hier instagram mocht je willen zien hoe zielig ze er nu bij staat: @porsche_albar_sonic

    Over een paar dagen ga ik mijn eerste Porsche 924 ophalen!! Zoveel zin in.
    WhatsApp Image 2024-06-21 at 19.18.37.jpg
    Een ontzettende spannende zet, want ik heb zojuist mijn trouwe toyota hybrid verkocht om daily een 924 te gaan rijden.
    Ik heb mij een klein beetje voorbereid en ben maar lid geworden van de ANWB. Ik hoop dat het niet nodig zal zijn, maar ik heb gelezen dat dit waarschijnlijk goede vrienden van mij gaan worden als ik de 924 als daily wil.

    Ik ga rustig aan lekker door dit forum scrollen en inspiratie en leermomentjes opdoen!

    stiekem nog een vraagje:
    Ik kwam op marktplaats front&back Zender spoilers tegen voor de 924. Nu vraag ik mij af... waar zou ik de sideskirts kunnen vinden? en moeten dat speciale zijn of kan ik gewoon opzoek gaan naar sideskirts, maakt niet uit welke en deze erop zetten?

    Super leuk om dit forum te ontdekken en te zien dat het een behulpzame en fijne community is!
    Tot spreeks!
    Last edited by Chantal; 22-06-24, 07:12.
  • Hendrik
    Administrator
    • Jan 2011
    • 1833

    #2
    Hi Chantal and welcome to 924forum | Community!

    Comment

    • Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 786

      #3
      Welkom hier op het net vernieuwde forum. Dat van die ANWB hulp valt best wel mee hoor. Gewoon flink doorsleutelen en alle gremlins wegwerken.

      Comment

      • captainfrasca
        Administrator
        • May 2007
        • 3530

        #4
        Van harte welkom op ons vernieuwde forum!
        Porsche isn't just a car, but a way of life!
        1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
        Lees hier de regels van 924forum.nl

        Comment

        • Ronaldbm
          924 Addict
          • Aug 2014
          • 1694

          #5
          Welkom! Mooie 924, veel plezier er mee!
          Project 924....and nice driving

          Comment

          • Chantal
            924 Wannabe
            • Jun 2024
            • 2

            #6
            Bedankt! ๐Ÿ˜Šโœจ

            โ€‹โ€‹Beer924 , o gelukkig, goed om te horen! Ga er zeker goed voor zorgen๐Ÿ˜Š

            Comment

            Working...
            X