nieuwe berichten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • q01z
    924 Freak
    • Jul 2007
    • 3217

    nieuwe berichten

    waar kan ik in Vbulletin de laatste nieuwe berichten zien?

    nu weet ik niet wat ik moet lezen..
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
  • Tom
    924 Freak
    • May 2007
    • 5361

    #2
    In de blauwe balk onder het plaatje staat 'Nieuwe berichten'...
    924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

    Comment

    • q01z
      924 Freak
      • Jul 2007
      • 3217

      #3
      verrek!

      mmm 1 ongelezen bericht

      maar het ziet er verder wel leefbaar uit nu nog avatars
      Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

      Comment

      • Tom
        924 Freak
        • May 2007
        • 5361

        #4
        En mod-rechten...
        924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

        Comment

        • q01z
          924 Freak
          • Jul 2007
          • 3217

          #5
          en dat je berichten kan lezen als je niet ingelogt bent
          Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

          Comment

          • captainfrasca
            Administrator
            • May 2007
            • 3574

            #6
            Originally posted by q01z
            en dat je berichten kan lezen als je niet ingelogt bent
            Ja? dat is niet anders dan op het phpbb forum? of ik moet het verkeerd begrijpen.
            Porsche isn't just a car, but a way of life!
            1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
            Lees hier de regels van 924forum.nl

            Comment

            • Hendrik
              Administrator
              • Jan 2011
              • 1845

              #7
              Originally posted by captainfrasca
              Ja? dat is niet anders dan op het phpbb forum? of ik moet het verkeerd begrijpen.
              Op het oude was het wel mogelijk.
              Maar dat was je denk ik niet opgemerkt omdat je altijd ingelogt bent.

              Op dit forum is nu alleen het eerste bericht zichtbaar voor gasten.
              Ze moeten zich echter wel registreren om verder te lezen.

              De avatars moet je weer even opnieuw instellen.
              Die konden door de huidige regel van 100x100 niet meer geimporteerd worden.
              Op het oude forum hadden ze ook verschillende maten.

              Comment

              • q01z
                924 Freak
                • Jul 2007
                • 3217

                #8
                Re: nieuwe berichten

                wat betrefd dat registreren om te kunnen lezen, daar ben ik het niet mee eens!
                als ik nieuw zou zijn op een forum, zou ik graaag eerst een beetje rond willen neuzen voordat ik besluit om me te registreren!

                deze nieuwe regel zal nieuwe gebruikers dus sneller afschrikken.. bovendien ben ik bijv. op de zaak eigenlijk nooit ingelogd, en dat zou dus betekenen dat ik niets meer kan lezen?
                Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                Comment

                • Hendrik
                  Administrator
                  • Jan 2011
                  • 1845

                  #9
                  Re: nieuwe berichten

                  - Registreren is gratis en kost geen moeite.
                  (als de informatie op het forum belangrijk is registreren ze wel.
                  Wanneer ze geregistreerd zijn is de kans op een reactie groter.)

                  - Rondneuzen kan je geregistreerd doen en je bent niet verplicht tot het plaasten van reacties.

                  - Jij kan gewoon op je werk een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.


                  Ik weet niet hoe anderen er over denken maar zo zie ik het nu eenmaal.
                  Je wilt toch weten of mensen de informatie interesant vinden en zich ervoor registreren?

                  Anders even stemmen wat de keus gaat worden.
                  Deze had ik met David genomen maar als de meerderheid anders stemt tja...

                  Comment

                  • Bcreative
                    924 Gek
                    • May 2008
                    • 1232

                    #10
                    Re: nieuwe berichten

                    Ja, als ik vanuit marketing-/communicatietermen denk, is het al dan niet verplicht laten registreren om berichten te kunnen lezen puur afhankelijk van het doel dat je nastreeft. Is dat zoveel mogelijk bezoekers trekken met de kans dat zij lid worden, dan moet je 't zo laagdrempelig mogelijk houden en dus geen verplichte registratie. Maar ga je voor kwaliteit, dus meer betrokkenheid (je moet er iets voor doen) en dus meer serieuze bezoekers, dan is verplicht registreren de manier. Ben persoonlijk meer van de laagdrempeligheid in dit geval. Volgens mij hou je daar uiteindelijk meer leden aan over, omdat het als je als nieuwe bezoeker eerst een tijdje meeleest, minder 'eng' is om uiteindelijk ook actief te worden.

                    Comment

                    • Hendrik
                      Administrator
                      • Jan 2011
                      • 1845

                      #11
                      Re: nieuwe berichten

                      Uiteindelijk ligt het bij david...

                      Ik heb puur naar andere forums gekeken en naar mijn eigen surfen op het net.

                      Comment

                      • Grietje
                        924 Fan
                        • Feb 2008
                        • 171

                        #12
                        Re: nieuwe berichten

                        Originally posted by Hendrik
                        - Registreren is gratis en kost geen moeite.
                        (als de informatie op het forum belangrijk is registreren ze wel.
                        Wanneer ze geregistreerd zijn is de kans op een reactie groter.)
                        Het kost anders wel tijd, zegmaar 10 minuten en paar mailtjes verder. Lullig als je ergens op googled, op dit forum terecht komt, en dan krijg je te zien 'je moet hiervoor geregistreerd zijn'

                        Nou dan word je mooie forum weggeklikt en krijg je dus GEEN nieuwe leden. Of ze registreren, lezen 1 topic en komen nooooit meer terug


                        - Rondneuzen kan je geregistreerd doen en je bent niet verplicht tot het plaasten van reacties.
                        En dan krijg je dus ook veel leden die registreren en vervolgens nooit posten. Ook erg goed voor je leden bestand.
                        Liever dat ze pas registreren op het moment dat ze ook echt actief mee willen doen

                        - Jij kan gewoon op je werk een gebruikersnaam en wachtwoord invoeren.
                        niet op elke werk pc kan je zomaar overal inloggen. en daarbij heb ik op me werk niet alle tijd om alles te lezen en als ik dan inlog en ik kom savonds thuis staan alle berichten op gelezen. Terwijl ik op me werk miss 1 topicje wou openen.


                        Je wilt toch weten of mensen de informatie interesant vinden en zich ervoor registreren?
                        daarvoor moeten ze die informatie toch echt eerst lezen he????

                        Comment

                        • q01z
                          924 Freak
                          • Jul 2007
                          • 3217

                          #13
                          Re: nieuwe berichten

                          sorry Hendrik, nog 1 dingetje op te zeuren, maar ik ga zo weg,.. dan ben je ff van me af

                          maaruhm.. ik poste net een reactie in een topic.. klik op send 'u bent niet ingelogd'

                          oftuwel, hij logd me zo snel uit, dat ik met een ruime 500 aanslagen per minuut niet eens een berichtje kan typen... ook als je dan op 'nieuwe berichten' klikt, is alles uiteraard weg omdat je opnieuw bent ingelogd..

                          kan dat 'nieuwe berichten' zoiezo niet veranderd worden in 'actieve berichten' zoals ook bij PHP3? als ik nu geen tijd heb om alles te lezen, weet ik bij de volgende keer inloggen niet wat ik nog moest doen..
                          Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                          Comment

                          • Hendrik
                            Administrator
                            • Jan 2011
                            • 1845

                            #14
                            Re: nieuwe berichten

                            Leeg je cache eens want ik heb me maar 1 keer ingelogd en sindsdien is hij niet meer uitgelogd geweest tenzij ik het wilde.

                            Uitgelogt worden tijdens het typen heb ik ook niet meegemaakt.
                            Als ik een bericht aan het typen was heeft hij af en toe wel minuten open gestaan en klik ik op verzenden word het bericht nog gewoon gepost.

                            Mijn voorbeeld is dan Forum Informatie en daar heb ik lang over gedaan omdat ik steeds tussendoor andere dingen aan het doen was.

                            Comment

                            • captainfrasca
                              Administrator
                              • May 2007
                              • 3574

                              #15
                              Re: nieuwe berichten

                              Ik vind dat je goed werk verricht hoor Hendrik! Jij steekt hier zo veel ziel en zaligheid in, en allemaal belangeloos in je vrije tijd!!

                              Dat mag ook weleens gezecht worden!!!!!!

                              HULDE!!!!!!!!!!!!!

                              De instellingen die jij hebt staan ben ik met je eens en blijven gewoon staan!! Je zult ergens een streep moeten trekken zo simpel is dat...
                              Porsche isn't just a car, but a way of life!
                              1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                              Lees hier de regels van 924forum.nl

                              Comment

                              Working...