Complete slotenset (of iig bestuurdersdeur)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • q01z
    924 Freak
    • Jul 2007
    • 3217

    Complete slotenset (of iig bestuurdersdeur)

    Gister bij het opslot zetten van mijn 924 bleek dit niet te kunnen, iemand had m waarschijnlijk met een schroevendraaier geprobeerd open te maken

    nu heb ik dus een nieuw slot nodig in de bestuurdersdeur, alle andere werken nog, maar het is wel zo mooi als ze allemaal hetzelfde zijn.

    wie kan mij dus helpen aan een complete set, of alleen de bestuurdersdeur?
    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
  • Tom
    924 Freak
    • May 2007
    • 5361

    #2
    Volgens mij zijn dit allemaal 'ouderwetse' VW-sloten. Je kunt ze zelf 'op maat' maken door plaatjes uit te wisselen. Elk werkend slot is dus goed, die plaatjes zijn los verkrijgbaar bij een goede VW- of Audi-dealer.
    924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

    Comment

    • q01z
      924 Freak
      • Jul 2007
      • 3217

      #3
      de deurhendels leken al zo verdacht veel op die van een Golf2 oll:

      maar goede tip Tom
      Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

      Comment

      • Tom
        924 Freak
        • May 2007
        • 5361

        #4
        De hendels zelf zijn vermoedelijk niet uitwisselbaar met andere merken omdat het mechanisme afwijkt. Het is wel makkelijk om je portiersloten passend te kunnen maken op je contactsleutel...
        924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

        Comment

        • q01z
          924 Freak
          • Jul 2007
          • 3217

          #5
          Originally posted by Tom80
          De hendels zelf zijn vermoedelijk niet uitwisselbaar met andere merken omdat het mechanisme afwijkt. Het is wel makkelijk om je portiersloten passend te kunnen maken op je contactsleutel...
          dat heb ik idd al eerder moeten doen.. komt goed de sloop maar weer es afstruinen
          Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

          Comment

          Working...