Porsche 924 uit 1981

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gerben1986
    924 Gek
    • Feb 2008
    • 950

    #16
    Re: Porsche 924 uit 1981

    Originally posted by Thomace99
    Is dat de porsche die in je weblink onder je naam staat? Het probleem is trouwens dat ik nog me rijbewijs moet halen . Ben al wel druk bezig en ik zal hem deze zomer dan ook wel halen. Voor de rest leek mij een belastingvrije auto wel mooi voor het financiële plaatje. De porsche 924 is dan ook nog een mooie wagen. Dus lijkt mij een mooie begin auto, maar mijn budget is dan ook weer niet al te hoog. Maar als ik me rijbewijs komende weken haal wil ik graag een keer komen kijken.
    Als je voor het financiele plaatje gaat zou ik zeker geen oldtimer kopen.
    Het scheelt wel in de wegenbelasting en soms in de verzekering.
    Echter de andere kosten, onderhoud, verbruik e.d. wegen niet op tegen de vrijstelling van de rijtuigenbelasting.
    Je rijdt vele malen goedkoper als je een 205'je of zoiets van een jaartje of 8-10 oud koopt.

    Comment

    • Tom
      924 Freak
      • May 2007
      • 5361

      #17
      Re: Porsche 924 uit 1981

      Nog maar afgezien van een verzekeringsprobleem.
      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

      Comment

      • Ouke
        924 Wannabe
        • Jun 2008
        • 49

        #18
        Re: Porsche 924 uit 1981

        Ik ben ook een keer helemaal naar Almelo afgereist om deze porsche te bekijken. Vond de porsche op de foto's er goed uit zien. Helaas toen ik daar aankwam naar 2 uur rijden was de verkoper er niet om persoonlijke redenen. Ik kan dus niet zeggen in wat voor staat hij is. Wel is hij al heel lang te koop dat maakt mij altijd extra allert. Tevens heb ik nu een mooiere porsche weten te kopen voor veel minder geld! Dus blijf goed rond kijken, dat is mijn advies.

        Comment

        Working...