Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Hoe kan die auto matching numbers hebben als er een motortransplantatie heeft plaatsgevonden?
Vreemd verhaal...
dat is niet zo moeilijk bij een GT terug naar Turbo
intercooler er af
turbo aanzuigbuis er weer tussen bouwen
moter m systeem omwisselen ( en dit is Warschijnlijk de reden GT MM Defekt en niet aan te komen )
en klaar is kees :wink:
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Is een mooie auto, best serieus geld waard volgens mij. Alleen jammer dat het Pascha-interieur eruit is, was nog best te herstellen. De bovenkant van de 924-markt is alleen erg lastig, vind maar eens iemand die zoveel geld over heeft voor een 924. Zolang er nog genoeg 944s te koop zijn denk ik dat je 'm niet snel kwijtraakt. De meeste mensen kopen een 924 nou eenmaal niet omdat ze nou juist dát model zo prachtig vinden, maar omdat ze een 944 niet kunnen betalen (hetzij de aanschaf of het onderhoud). Ik ben benieuwd hoeveel mensen op dit forum bij gelijke prijzen voor een 924 zouden kiezen, als ze eerlijk zijn (maar dat is meer voer voor een nieuw topic).
yup tom daar heb je helemaal gelijk in, al zijn der natuurlijk ook 924s die je misschien ook wel heel graag zou willen hebben ipv een 944! zoals de 924 van Laurens , die zou ik eerder willen dan een 944 denk ik , maar ik denk dat die ook wel wat meer geld waard is als die van VonG :grin:
Maar ik zou wel de snelheid missen van de 944 als ik nu weer terug zou stappen op de 924 , toen ik gister bij Marc in zu'n 924 zat ging dat toch echt wel langzaam van 0-100, al maakte hij het op de polder weggetjes weer helemaal goed haha :grin: Wow dat was echt ziek haha :grin: de meeste mensen zouden heel zijn auto volkotsen denk ik :twisted: Prachtige wegen daar! :grin:
Ik vind het wel jammer trouwens dat de gtc is afgevoerd maar het is ook wel te begrijpen denk ik, waar vind je nou zulke onderdelen!?
Wat ik trouwens toch mooier vind nu ik een 944 heb zijn de witte tellerplaten , die geven toch wat meer uitstraling vind ik dan dat gele van de 944 , maar toen ik nog een 924 had vond ik de gele tellerplaaten weer mooier haha
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
Is een mooie auto, best serieus geld waard volgens mij. Alleen jammer dat het Pascha-interieur eruit is, was nog best te herstellen. De bovenkant van de 924-markt is alleen erg lastig, vind maar eens iemand die zoveel geld over heeft voor een 924. Zolang er nog genoeg 944s te koop zijn denk ik dat je 'm niet snel kwijtraakt. De meeste mensen kopen een 924 nou eenmaal niet omdat ze nou juist dát model zo prachtig vinden, maar omdat ze een 944 niet kunnen betalen (hetzij de aanschaf of het onderhoud). Ik ben benieuwd hoeveel mensen op dit forum bij gelijke prijzen voor een 924 zouden kiezen, als ze eerlijk zijn (maar dat is meer voer voor een nieuw topic).
voor aankoop chassisnummer van deze 'GT' maar eens bekijken,laat je em gauw staan voor dat geld.......
Comment