Gezocht: Rechter spatbord voor, rechter deur, buitenspiegels (handbediend)

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • El Duderino
    924 Wannabe
    • Oct 2011
    • 3

    [Gezocht] Gezocht: Rechter spatbord voor, rechter deur, buitenspiegels (handbediend)

    Ik zoek al een tijdje het volgende voor mijn Porsche 924; een spatbord rechts voor, rechterdeur, en handbediende buitenspiegels beide kanten. Liefst in het wit,maar als het niet kan, spuit ik ze gewoon wit

    Dus als iemand een van deze onderdelen heeft, stuur mij dan een bericht aub!

    Alvast bedankt.
  • M.B.H.
    924 Freak
    • Feb 2008
    • 6043

    #2
    Re: Gezocht: Rechter spatbord voor, rechter deur, buitenspiegels (handbediend)

    Originally posted by El Duderino
    Ik zoek al een tijdje het volgende voor mijn Porsche 924; een spatbord rechts voor, rechterdeur, en handbediende buitenspiegels beide kanten. Liefst in het wit,maar als het niet kan, spuit ik ze gewoon wit

    Dus als iemand een van deze onderdelen heeft, stuur mij dan een bericht aub!

    Alvast bedankt.
    ik heb wel spatborden rechts voor en rechterdeuren liggen geef maar een P.M wat het je waard is
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

    Comment

    • jimfrey944
      Administrator
      • Jan 2008
      • 4534

      #3
      Re: Gezocht: Rechter spatbord voor, rechter deur, buitenspiegels (handbediend)

      ik heb nog een set spiegels liggen
      deze zijn wel enigsinds speciaal zijn namelijk een half jaar als optie geweest in 1977
      sigpic

      porsche 924 martini 1977
      porsche 924 50 Jahre edition 1982
      BMW X3 3.0 high exclusieve

      Comment

      Working...