Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
is dit geen optie? Denk er zelf aan om het dynamo op deze manier te beschermen tegen de hitte...:heh:
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Ik heb dat schild ook destijds vernieuwd. Maar nu, 6 jaar later is het weer heel roestig.
Zelfde geldt voor dat bandje van het expansievat, ook vernieuwd en nu al weer roestig.
Dat oude schild was echt tot papier dikte weggeroest.
Toen ik (vlak voor dat ding verdween) even keek in de onderdelen catalogus van Porsche, was het nummer niet meer vindbaar....
Zou je dat niet thermisch kunnen laten verzinken + passiveren?
Of kan dat ook niet goed tegen hitte.
Ik heb dat schild ook destijds vernieuwd. Maar nu, 6 jaar later is het weer heel roestig.
Zelfde geldt voor dat bandje van het expansievat, ook vernieuwd en nu al weer roestig.
Dat oude schild was echt tot papier dikte weggeroest.
Toen ik (vlak voor dat ding verdween) even keek in de onderdelen catalogus van Porsche, was het nummer niet meer vindbaar....
Zou je dat niet thermisch kunnen laten verzinken + passiveren?
Of kan dat ook niet goed tegen hitte.
ik denk niet dat dat veel uitmaakt.
924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.
Comment