Porsche 924 met werk gezocht

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jumpingbunny
    924 Wannabe
    • May 2010
    • 3

    [Gezocht] Porsche 924 met werk gezocht

    Ik zoek een Porsche 924 met werk. Reden hiervoor is dat ik meer wilt sleutelen, maar niet aan mijn huidige auto wilt zitten. (mocht ik iets kapot maken, dan zit ik tenminste niet zonder vervoer)
  • HansKazan
    924 Wannabe
    • Mar 2015
    • 58

    #2
    Re: Porsche 924 met werk gezocht

    Nou aan die van mij zit genoeg werk Rijt etc nog goed, maar alleen carrosorieschade. http://community.924forum.nl/showthr...ighlight=thimo
    Porsche 924 - 1985 VERKOCHT
    Porsche 924s -1986

    Comment

    • Harrison
      924 Fan
      • Oct 2014
      • 169

      #3
      Re: Porsche 924 met werk gezocht

      Misschien dat je mijne wilt, een bruine met 944 bodykit met wat scheuren erin. Elektrisch gezien echt een drama, maar rijdt opzich wel goed en is zeker rijwaardig. Destijds gekocht voor 1500 euro, maar zeker wel al 5000 euro in geïnvesteerd. Dan kan ik misschien eindelijk op zoek naar een 924S.

      Comment

      • ptol
        924 Gek
        • Jun 2011
        • 1261

        #4
        Re: Porsche 924 met werk gezocht

        Originally posted by Harrison
        Misschien dat je mijne wilt, een bruine met 944 bodykit met wat scheuren erin. Elektrisch gezien echt een drama, maar rijdt opzich wel goed en is zeker rijwaardig. Destijds gekocht voor 1500 euro, maar zeker wel al 5000 euro in geïnvesteerd. Dan kan ik misschien eindelijk op zoek naar een 924S.
        Nou, dan had ik die 5000 meteen voor een 924s of 944 gebruikt

        Comment

        • Harrison
          924 Fan
          • Oct 2014
          • 169

          #5
          Re: Porsche 924 met werk gezocht

          Originally posted by ptol
          Nou, dan had ik die 5000 meteen voor een 924s of 944 gebruikt
          Je moet ook een beetje investeren in een 924 die voorheen niet met liefde is behandeld, anders verdwijnen ze voordat je het weet op de sloop!

          Comment

          • ptol
            924 Gek
            • Jun 2011
            • 1261

            #6
            Re: Porsche 924 met werk gezocht

            Originally posted by Harrison
            Je moet ook een beetje investeren in een 924 die voorheen niet met liefde is behandeld, anders verdwijnen ze voordat je het weet op de sloop!
            Dat is ook weer zo. Maar 5k, dan moet hij nu wel probleemloos zijn toch?

            Comment

            • Harrison
              924 Fan
              • Oct 2014
              • 169

              #7
              Re: Porsche 924 met werk gezocht

              Originally posted by ptol
              Dat is ook weer zo. Maar 5k, dan moet hij nu wel probleemloos zijn toch?
              Ja, maar ik ben in der begintijden de dupe geweest van een malafide garage. Torenhoge prijzen betaald voor het meest slechte werk: de Porsche ging er nog slechter vandaan dan toen ik hem erheen bracht.

              Comment

              Working...