Ik ben bezig met mijn 924 aftestellen en wat raar is normaal zet je de voorontsteking 10 graden als ik dit doe draait deze slecht op stationai toerental. Als ik deze 20 graden voorontsteking geef dan draait de wagen mooi stationair maar in hoge toeren pingeld de wagen dan hoe komt dit? Of hoe kan ik dit oplossen??
924 1980 | Ontsteking probleem
Collapse
X
-
Re: 924 1980 | Ontsteking probleem
Bedoel je dit
?ProductImage.jpg
En hoe kan ik het kastje aan de koplamp controleren of deze kapot is?Comment
-
Re: 924 1980 | Ontsteking probleem
Plaatje is de verdeler. Die zit op de metalen ster. Check op het kastje staat beschreven in de workshopmanual vol 1, als lastste in de pdf die je op dit forum kunt downloaden. Als ik het zo lees, check ook de ontstekingsvolgorde en of bougiekabel van cyl 1 ook daadwerkelijk op 1 staat (bin there, done that....). En niet alles 1 positie is verschoven, wat jou 20 ipv 10 graden kan verklaren.Project 924....and nice drivingComment
-
Re: 924 1980 | Ontsteking probleem
Checken kan nooit kwaad! Ik dacht t ook goed gezet te hebben en ging daarop nat..... Volgorde klopte, alleen alles een positie verschoven. Maar ik raad je echt aan de download erbij te pakken, staat alles netjes beschreven. Hoe de ontsteking werkt, wat te meten, hoe te meten en welke waardes. Heeft mij enorm geholpen!Project 924....and nice drivingComment
Comment