Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
En alle 944's op marktplaats hebben de minder leuke tellers, ik vind die 924 tellers juist zo leuk, 3 ronde bakkies! Vandaar 924s met 944 uitbouw dan heb je ook meteen die leuke neus.
Ik dacht dat de type 1's waren met de '924'neus, en de type 2's met die afgeronde 'modernere' neus
Als dat het verschil is in turbo/gewoon, wil ik dus die 924 neus
En alle 944's op marktplaats hebben de minder leuke tellers, ik vind die 924 tellers juist zo leuk, 3 ronde bakkies! Vandaar 924s met 944 uitbouw dan heb je ook meteen die leuke neus.
Een 944 type1 (model tot en met 1985 geloof ik ) heeft ook dezelfde ronde tellers als een 924 als ik me niet vergis
Heb met een 924 "Le Mans" (kit) gereden en heb nu een 924S. De eerste heeft 125 pk, de tweede 163pk. (Geldt enkel voor modeljaar 1988 zonder katalysator.) De tweede weegt ongeveer evenveel, maar heeft de ophanging en de betere remmen van een 944 type I. Het IS een 944, alleen een beetje lichter en met een beetje minder luchtweerstand en dus ook een beetje sneller. En ook mooier dan een 944, vind ik.
Geef mij de 924S maar. Bij de start een dof geluid. En dan fluiten in de hoge toeren, misschien zelfs eerder huilen als een wolf (in schaapsvacht).
Een 924 is m.i. gewoon een sportieve wagen voor dagelijks gebruik vandaag nog. Echt rauw zou ik geen van beide noemen, daarvoor zijn ze te stijlvol.
Opmerking: de wegligging in bochten van de 924S is goed (op 195/65 R15 met voor 6J en achter 7J velgen), maar die van de 924 "Le Mans" was luizig (op 205/60 R15 met 6J velgen), wellicht wegens de bredere banden en dus lagere kontaktdruk. 'k Heb geen ervaring met andere 924 op 195/65 of 185/70.
Comment