Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
verschil kan ik niet echt merken,heb er ook een in. Bij lagere toerentalen op constante snelheid klinkt ie misschien iets zwaarder...rond 2000-2500 dacht ik,al heeeel lang niet meer gereden :lol:
Denk dat als je nog een luchtfilterhuis over hebt en deze met een gatenboor ø20 ofzo voorziet van een gatenpatroon dat de demping wel een stuk minder gaat worden. In geval van het latere type de tapse aanzuigpijp aan de box er eens af halen?
dat noem je RAM air, lucht die via een scoop naar binnen wordt geduwt :mrgreen:
gewoon de koplamp weg halen :wink:
hebben ze gedaan bij een skyline, mar wel 900PK !
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Bedankt voor de tip, ik heb er eentje van die man gekocht, meteen de volgende dag binnen keurig ! En ook gewoon een het nieuwe type doos, dus niet zoals het plaatje.
Filter kost normaal rond de 75 euro, dus was een koopje, ik weet niet of hij er nog meer heeft. Overigens past deze alleen op de turbo !!!
Comment