Vanmorgen op de A27 ineens geschrokken van een koelmiddeltemperatuurmeter die vól in het rood stond. Ik zat in de spits bij het weefvak, kon dus niet meteen naar de vluchtstrook. Doorgereden en meteen op de vluchtstrook de motor uitgezet. Vloeistofreservoir was totaal leeg, alle flessen water die ik erin mikte verdwenen meteen weer. Accu was ook plat, dus starten lukte ook niet meer.
Gelukkig, mijn beste vriend is monteur en heeft 24 uurs service, hij had genoeg water bij zich en een startbooster om me weer op weg te helpen. Hij heeft ook de koelvin doorverbonden. De temperatuur loopt niet meer erg hoog op, maar de radiateur gooit alles er in een mooi straaltje uit.
Ook bleek er brandstof uit de brandstofpomp te lekken, dus ik kon ook een nieuwe pomp bijschrijven.
Thermostaatje erbij, even prijzen opgevraagd bij de dealer- ik was blij dat ik al zat en me vast kon houden. Losse onderdelen kosten maar liefst 1500 euro bij elkaar... nu maar even op zoek naar goede aftermarket spullen voor wat redelijkere bedragen.
Gelukkig, mijn beste vriend is monteur en heeft 24 uurs service, hij had genoeg water bij zich en een startbooster om me weer op weg te helpen. Hij heeft ook de koelvin doorverbonden. De temperatuur loopt niet meer erg hoog op, maar de radiateur gooit alles er in een mooi straaltje uit.
Ook bleek er brandstof uit de brandstofpomp te lekken, dus ik kon ook een nieuwe pomp bijschrijven.
Thermostaatje erbij, even prijzen opgevraagd bij de dealer- ik was blij dat ik al zat en me vast kon houden. Losse onderdelen kosten maar liefst 1500 euro bij elkaar... nu maar even op zoek naar goede aftermarket spullen voor wat redelijkere bedragen.
Comment