hallo,
vandaag even gereden, had al weer lang stil gestaan... dus.
ben er bij mijn stage heen geweest want hij loopt op 3 cilinders, en even de wielen gebalanceerd.. heb nu gelukkig geen trilling meer in het stuur...
maargoed, hij loopt dus erg schokkerig en houd in... en het was wel minder toen ik hem kocht maargoed.
bougiekabels kosten van beru 90 euro, dusja, ik zit met vakantie, en net de aankoop van mijn porsche, dus dat ging hem niet worden.. gelukkig heb ik ze gekregen van mijn stage bedrijf
die kabels moesten besteld worden en heb ze nog niet binnen, dus weet niet of dit de oorzaak is en of het opgelost gaat worden, ook heb ik zo'n flesje in de tank gegooid die je kleppen en injectie schoonmaakt...
en... 2 straten verderop zit porsche gelderland, die bij ons die dikste nieuwste porsches komen keuren, net als ferrarie masseratie gelderland...
maargoed, had dus aan die porscheboy gevraagd wat het nogmeer kon zijn... en zij dus:
injectors verstopt(komt vaak voor bij porsche)
bougiekabels(en verdeler even controleren)
en te vaak gestart zonder goed op temperatuur te komen zodat de bougies verkolen enz..
dus... miss hebben julie hier wat aan en hebben jullie nog meer tips of dingen die ik kan gaan proberen...??
vraagje nog.. heb ik hydrolische klepstoters, met plaatjes stellen of die met moeren??
babah, heel verhaal maar wel mijn hele dagbelevenis ;p
iig vast bedankt
vandaag even gereden, had al weer lang stil gestaan... dus.
ben er bij mijn stage heen geweest want hij loopt op 3 cilinders, en even de wielen gebalanceerd.. heb nu gelukkig geen trilling meer in het stuur...
maargoed, hij loopt dus erg schokkerig en houd in... en het was wel minder toen ik hem kocht maargoed.
bougiekabels kosten van beru 90 euro, dusja, ik zit met vakantie, en net de aankoop van mijn porsche, dus dat ging hem niet worden.. gelukkig heb ik ze gekregen van mijn stage bedrijf
die kabels moesten besteld worden en heb ze nog niet binnen, dus weet niet of dit de oorzaak is en of het opgelost gaat worden, ook heb ik zo'n flesje in de tank gegooid die je kleppen en injectie schoonmaakt...
en... 2 straten verderop zit porsche gelderland, die bij ons die dikste nieuwste porsches komen keuren, net als ferrarie masseratie gelderland...
maargoed, had dus aan die porscheboy gevraagd wat het nogmeer kon zijn... en zij dus:
injectors verstopt(komt vaak voor bij porsche)
bougiekabels(en verdeler even controleren)
en te vaak gestart zonder goed op temperatuur te komen zodat de bougies verkolen enz..
dus... miss hebben julie hier wat aan en hebben jullie nog meer tips of dingen die ik kan gaan proberen...??
vraagje nog.. heb ik hydrolische klepstoters, met plaatjes stellen of die met moeren??
babah, heel verhaal maar wel mijn hele dagbelevenis ;p
iig vast bedankt
Comment