bij deze het probleem kort proberen samen te vatten,
wagen starte niet bij aankoop, nader onderzoek gaf aan dat er geen benzine uit de spinnekop naar de injectors liep, kop open gehaald voorzien van nieuwe o-ringen ultrasoon gereinigd en opnieuw geplaatst (plunjer zat vast), nu geeft hij teveel benzine (bougies nat, grote hoeveelheid benzine op de zuigers,...) luchtweger is gecentreerd met voelermaatjes dus die zit zeker goed.
nu had ik ergens gelezen dat als je de regelschroef aan de luchtweger linksom draait en je overbrugd de pomp dat je dan rechtsom moet draaien tot er net benzine uit de leiding (afgekoppeld) naar de injector moet komen en dan een kwart toer terug linksom als basis afstelling, als ik dat doe heb ik een fontein van dik 5 meter hoog ook al staat de regeling dicht![Confused](https://community.924forum.nl/core/images/smilies/confused.gif)
ik weet niet meer hoe ik verder moet of waar het probleem nog kan zitten...
alle hulp of tips meer dan welkom !!
mvg mark
wagen starte niet bij aankoop, nader onderzoek gaf aan dat er geen benzine uit de spinnekop naar de injectors liep, kop open gehaald voorzien van nieuwe o-ringen ultrasoon gereinigd en opnieuw geplaatst (plunjer zat vast), nu geeft hij teveel benzine (bougies nat, grote hoeveelheid benzine op de zuigers,...) luchtweger is gecentreerd met voelermaatjes dus die zit zeker goed.
nu had ik ergens gelezen dat als je de regelschroef aan de luchtweger linksom draait en je overbrugd de pomp dat je dan rechtsom moet draaien tot er net benzine uit de leiding (afgekoppeld) naar de injector moet komen en dan een kwart toer terug linksom als basis afstelling, als ik dat doe heb ik een fontein van dik 5 meter hoog ook al staat de regeling dicht
![Confused](https://community.924forum.nl/core/images/smilies/confused.gif)
ik weet niet meer hoe ik verder moet of waar het probleem nog kan zitten...
alle hulp of tips meer dan welkom !!
mvg mark
Comment