Re: 924 1982 | Warme start, maar geen drukverlies
Had met regelmaat last van een motor die alleen levend bleef met gas: Valse lucht bij het inlaat spruitstuk.
De hex collar (rood oranje) waar de injector invalt is soms gevoelig voor valse lucht, schroefdraad zit met een non adhevise sealant. Is beide te halen bij iedere vw dealer. Inbus 12mm
Gelijk even de oringen meepakken, na tig jaar benzine worden ze er niet beter op en injectors ultrasoon reinigen.
(Ik had gelijk de inlaat en kop pakking vervangen)
De aftakking van de luchtcollector, dat zwarte ding op je gaskleppenhuis, wat volgens mij naar de AAV gaat was bij mij ook gescheurd. Nieuwe gehaald voor 36 euro.
Als een ding niet snel over het hoofd wordt gezien zijn het de simpele dingen wel, brandstof filtertje mee pakken!!
Als je een P/N nummertje zoekt roept u maar
(Die hex collars trouwens als laatste proberen, voor dat je t weet zit je 5000 stukjes plastic tussen je kleppen te peuteren)
Had met regelmaat last van een motor die alleen levend bleef met gas: Valse lucht bij het inlaat spruitstuk.
De hex collar (rood oranje) waar de injector invalt is soms gevoelig voor valse lucht, schroefdraad zit met een non adhevise sealant. Is beide te halen bij iedere vw dealer. Inbus 12mm
Gelijk even de oringen meepakken, na tig jaar benzine worden ze er niet beter op en injectors ultrasoon reinigen.
(Ik had gelijk de inlaat en kop pakking vervangen)
De aftakking van de luchtcollector, dat zwarte ding op je gaskleppenhuis, wat volgens mij naar de AAV gaat was bij mij ook gescheurd. Nieuwe gehaald voor 36 euro.
Als een ding niet snel over het hoofd wordt gezien zijn het de simpele dingen wel, brandstof filtertje mee pakken!!
Als je een P/N nummertje zoekt roept u maar
(Die hex collars trouwens als laatste proberen, voor dat je t weet zit je 5000 stukjes plastic tussen je kleppen te peuteren)
Comment