Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Even ter verduidelijking: sinds 1974 (modeljaar '75) zijn alle VW-/Audi-motoren geschikt voor ongelode benzine, door toepassing van geharde klepzittingen. Toevoegen van loodvervanger is dus ook niet nodig. Het 2.0-blok van de 924 valt daar ook onder.
Ik hoor steeds meer slechte verhalen over mijn geliefde V-Power oll:
Mischien moet ik dan ook maar eens een aantal tanks 98 gaan tanken hier bij de Total (is nog een heel stuk dichterbij ook nog ops: )
Maar dat natuurlijk pas als hij weer rijdt
Porsche 924, 1983 Ik help je er weer bovenop , kosten wat kost!
Porsche 924S, 1989.
Je kunt wel 95 gebruiken i.c.m. een octaan verhoger. Overigens zal het niet lang meer duren en 98 is nergens meer te krijgen. Dus dan zullen we met zijn allen aan de octaan verhoger moeten. :-D
eerste keer had ik 95 te pakken, toen zag ik unleaded 98 staan dus..
eerste keer leeg was bp dichtbijzijne ik pak 98 was dus ultimate en 2e keer gewoon bij de tinq 98 vol gegooit, geen problemen loopt super :mrgreen:
tinq is gewoon goedkoper als bp en freebies sparen heft voor mij weinig zin dus keuze gemaakt, allebij naast de deur oll:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Het wordt alleen lastiger te vinden, we zullen er iets verder voor moeten omrijden. Langs snelwegen wordt het nu al lastig.
als ik naar me werk rij(zuidwaards), rij ik langs 3 tank stations. dat kan hier in een rit van amper een kwatier, als ik ten noorde richting a12 ga rijs ik ook langs 2 tank stations oll:
mwa ik maak me geen zorgen 1 zal vast wel 98 blijven houden
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Comment