4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sidney924
    924 Fan
    • Sep 2010
    • 267

    4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

    hallo allemaal,

    ik heb onder mijn 924 4-gaats turbolook's zitten.
    maar ik wil er heel graag teledial's onder hebben.

    vandaar dat ik me afvraag: zijn deze er in 4-gaats?
    ik kan ze namelijk nergens vinden.

    en zo niet?, is het mogelijk om de boel zo te vervangen, dat er wel 5-gaats onder kan?
    moet natuurlijk niet een te duur grapje worden voor een 17-jarige scholieredface:

    of moet ik het hele idee maar vergeten en gewoon niet te veel naar de turbolook's kijken(want die zijn niet meer zo mooi:Cry

    ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik het beste kan doen;-)

    met vriendelijke groet,
    Sidney
    Porsche 924 - 1984 - Verkocht
    Porsche 462 - 1982
    Suzuki SRAD 750 - 1996
    Peugeot 206 - 2003
  • Frenske
    In Memoriam | Erelid
    • Feb 2009
    • 3309

    #2
    Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

    kijk eens naar mijn avatar ....... ze bestaan dus, weliswaar niet ori porsche maar wel ATS, de leverancier van P
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

    Comment

    • jimfrey944
      Administrator
      • Jan 2008
      • 4534

      #3
      Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

      ik heb nog een net setje liggen :whistle:
      sigpic

      porsche 924 martini 1977
      porsche 924 50 Jahre edition 1982
      BMW X3 3.0 high exclusieve

      Comment

      • sidney924
        924 Fan
        • Sep 2010
        • 267

        #4
        Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

        @jimfrey944
        Bedoel je daarmee dat ze ook te koop zijn?
        Wil je me dan een pb'tje sturen met wat je er voor wil hebben
        (tenzij je me nu al kan vertellen dat ik me dan een hartaanval schrik:cry
        Porsche 924 - 1984 - Verkocht
        Porsche 462 - 1982
        Suzuki SRAD 750 - 1996
        Peugeot 206 - 2003

        Comment

        • Frenske
          In Memoriam | Erelid
          • Feb 2009
          • 3309

          #5
          Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

          zo jong al een hartattaque?...... doe je wel iets aan sport???? :shocked:
          924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

          Comment

          • sidney924
            924 Fan
            • Sep 2010
            • 267

            #6
            Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

            als dammen een sport is?:noidea:
            nee, ik sport 5 dagen in de week van 8 tot 5 bij een BMW dealer:whip:.
            Porsche 924 - 1984 - Verkocht
            Porsche 462 - 1982
            Suzuki SRAD 750 - 1996
            Peugeot 206 - 2003

            Comment

            • 924turbo2
              924 Freak
              • Dec 2007
              • 2956

              #7
              Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

              Mooie set mag rond de 200 euro kosten:



              LET OP: koop alleen een set als alle 16 (lange) wielbouten erbij zitten !!!
              937 racer

              Comment

              • Frenske
                In Memoriam | Erelid
                • Feb 2009
                • 3309

                #8
                Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                Originally posted by 924turbo2
                Mooie set mag rond de 200 euro kosten:



                LET OP: koop alleen een set als alle 16 (lange) wielbouten erbij zitten !!!
                wielbouten zijn €2.13 per stuk bij Biesheuvel ...... Valt dus wel mee. Maar voor de turbolooks heb je langere nodig, die zijn een stuk prijziger ... :Cry:
                924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                Comment

                • 924turbo2
                  924 Freak
                  • Dec 2007
                  • 2956

                  #9
                  Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                  Dat valt inderdaad erg mee, ik vergis me met de turbo bouten, die zijn 70mm en niet te vinden.

                  De telefoonvelgbouten zijn origineel 54mm en conisch, draad is m14x1,5.
                  937 racer

                  Comment

                  • Frenske
                    In Memoriam | Erelid
                    • Feb 2009
                    • 3309

                    #10
                    Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                    voor het gemak .....:



                    succes!! :thumb:

                    edit, zouden deze passen voor de turbolooks? is bolconisch.....:

                    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                    Comment

                    • 924turbo2
                      924 Freak
                      • Dec 2007
                      • 2956

                      #11
                      Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                      Die voor de telefoonvelgen zijn 4mm te kort en voor de turbo 10mm :eyebrows:
                      937 racer

                      Comment

                      • Frenske
                        In Memoriam | Erelid
                        • Feb 2009
                        • 3309

                        #12
                        Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                        toch maar aan één kant hoop ik? edface:
                        924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                        Comment

                        • -cees-
                          924 Gek
                          • Jan 2009
                          • 1017

                          #13
                          Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                          Originally posted by Frenske
                          voor het gemak .....:


                          edit, zouden deze passen voor de turbolooks? is bolconisch.....:

                          http://www.biesheuvel.nl/store/produ...sleutwijde__17
                          Zijn zowieso al te kort volgens mij. Turbo-look bouten zijn toch 75mm??
                          Ride with Pride
                          sigpic
                          924 targa '81, Dubbele Webers 40mm DCOE

                          Comment

                          • 924turbo2
                            924 Freak
                            • Dec 2007
                            • 2956

                            #14
                            Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                            Nee, zijn echt 70mm

                            937 racer

                            Comment

                            • Frenske
                              In Memoriam | Erelid
                              • Feb 2009
                              • 3309

                              #15
                              Re: 4-gaats teledial's of ombouw van 4 naar 5 gaats

                              ik heb 4 wielbouten besteld bij Biesheuvel omdat ik die te weinig had en die naast de meegeleverde gelegd, waren even lang. Ook de wielen met die bouten aan een trommel geschroefd om te zien of ze voldoende in de schroefdraad zaten, was ook correct. Zijn in mijn ogen dus lang genoeg :thumb:
                              924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!

                              Comment

                              Working...