Resultaten 1 tot 9 van de 9
  1. #1
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Question WUR (warm up regulator)

    Beste mensen, auto loopt na start circa 10 minuten (heel erg) stoterig. Daarna prima. Als de 924 parkeer en na half uur terug kom, loopt ie meteen mooi. Na alle topics te hebben gelezen denk ik aan de WUR. Weet niet of ik het aandurf om m zelf schoon te maken. Heeft iemand er eentje liggen????

    Gr Larry
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    • Bestandstype: jpg wur.jpg (43,7 KB, 89 keer bekeken)


  2. #2
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: WUR (warm up regulator)

    heb er wel eentje leggn, niet zo mooi als op de foto maar functioneerd wel.

    ff eigen handel kapot maken, zelf reinigen is eigenlijk een fluitje van een cent. Meestal zit het zeef in de aanvoerleiding verstopt .....

    maar pb maar wat het je waard is
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  3. #3
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: WUR (warm up regulator)

    Nou dat denk ik niet ( Zeefje ) hij sluit op lage druk niet meer goed en sijpelt door naar de retour
    Dit in koude stand .
    Als hij warm word / 1s regeld hij nog wel goed !!!
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  4. #4
    Ingeschreven
    22/02/2009
    Locatie
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Berichten
    3.309

    Re: WUR (warm up regulator)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.B.H. Bekijk Berichten
    Nou dat denk ik niet ( Zeefje ) hij sluit op lage druk niet meer goed en sijpelt door naar de retour
    Dit in koude stand .
    Als hij warm word / 1s regeld hij nog wel goed !!!
    ahumm, ik ging niet in op de storing, enkel op het feit dat Larry een WUR zocht en geef daarbij aan dat het schoonmaken een fluitje is. Over de storing heb ik geeneens nagedacht .....
    Laatst gewijzigd door Frenske; 11/11/2011 om 13:39.
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  5. #5
    Ingeschreven
    17/02/2008
    Locatie
    Tuk / Steenwijk
    Berichten
    6.043

    Re: WUR (warm up regulator)

    okee kwis nie : dat het een aanbieding met voorbehoud was
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  6. #6
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: WUR (warm up regulator)

    Dank voor de reacties. Ik heb net de wur even doorgemeten. Er staat stroom op het stekkertje dus de bedrading is intact. Tevens staat er bijna 20 ohm op de twee pooltjes. Dat betekent dat de warmtespiraal intact is.
    Als ik de auto start, ruik ik benzine en heb ik het idee dat de het mengsel veel te rijk is. Zijn er behalve de warmteloopregelaar nog andere zaken waar ik naar kan kijken?

    Gr Larry


  7. #7
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: WUR (warm up regulator) Hoe onderste inbus WUR losmaken

    Vandaag luchtschuif schoongemaakt. WUR was bijna los maar die onderste inbus is een hel. Is daar iets slims voor???. Wat een ellende.
    Laatst gewijzigd door Larry; 13/11/2011 om 17:15.


  8. #8
    Ingeschreven
    24/04/2011
    Locatie
    West-Vlaanderen, België
    Berichten
    394

    Re: WUR (warm up regulator)

    Ik heb zelf een koffertje met een 'junior' ratelsleutel liggen (iets van een 15cm lang) inclusief een hoop opzetstukjes en kopjes, en heb deze waarschijnlijk al meer gebruikt dan de normale. Het zou me zelfs niet verbazen als het mijn meest gebruikte gereedschap is bij de auto, wur, dynamo, ... noem maar op, overal een zee van ruimte.


  9. #9
    Ingeschreven
    19/08/2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    257

    Re: WUR (warm up regulator) was NIET het probleem

    Ik heb de WUR er uit gehaald en met de HOW TO schoongemaakt. (dank ) Zag er van binnen iets anders uit dan het voorbeeldmodel en was overigens best schoon.
    Ik heb de WUR net weer gemonteerd en het is helaas niet de oorzaak van de slecht opwarmperiode vande auto
    Ik verwacht vorlgende week nieuwe injectoren van dr injector misschien helpt dat.
    Hier mag slotje op.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •