Of het goed is of niet, ik vind het wel erg leuk;
Of het goed is of niet, ik vind het wel erg leuk;
is leuk
word ook veel gebruikt bij vrachtauto,s(vooral die scania V8)
think PORSCHitive
dat wil ik ook op me auto al sinds ik wist dat het bij een oude muscle wagen werd gebruikt :kwijl
mijn uitlaat klinkt nu heletijd als race wagen, is voor stoplichtjes wel leuk maar niet de heletijd :-(
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
Ziet er leuk uit. Alleen: hoe bedien je die klep?
in het filmpje is het een elektriche met afstand bediening, maar op ebay vond ik voor 18 dollar een hand bediende met kabel :kwijlOorspronkelijk geplaatst door Kevin- Martini
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
volgens mij ben je er zeer snel flauw van
rijd maar eens een stuk met een lekke uitlaat
na een paar kilometer ben je het al zat
en hoe zit het met de apk??
ik denk dat een auto afgekeurd word omdat het niet helemaal afsluit,waardoor de uitlaat eigenlijk lek is!!
think PORSCHitive
nieuwere porsche`s hebben het ook.
maar dan om een demper te omzeilen.
kan je voor circuit de kleppen open gooien.
of gewoon altijd zoals bij m`n buurman
geen 924 meer, nog wel onderdelen enzo in de aanbieding
nou ik weet hoe irritand het is om een paar uur met een open uitlaat te rijden en daarom z'n klep in je uitlaat. dan hoeft ie dus niet heletijd open te staan, maar kan je ook genieten van stilte :duim
ach desnoods wissel je de uitlaat met een dicht stuk inplaats van de klep, zolang de uitlaat gas dicht is, is het goed voor de apk :eek:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
ik heb toch mijn twijfels of het voor de motor wel goed is
vraag me niet waarom of hoe het kan.
want:
een aantal jaren reed ik bij Ermelo mijn uitlaat stuk van mijn vwt3(is kever motor)en ben dus zonder uitlaat
terug gereden naar huis (ongeveer 150 km)en
sindsdien zoop hij olie :!: :!:
think PORSCHitive
zonder uitlaaat heb je geen tegendruk, das alles.
als ie sind dien olie zuipt zie ik het als toeval :eek:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.