Pagina 1 van de 5 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 42
  1. #1
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Omdat mijn voordemper kapot is (aansluitstuk is afgebroken van de demper) wil ik een rechte pijp er tussen zetten (misschien meteen ietsjes meer geluid wat ik wel leuke bijkomstigeheid vindt). Maar nu moet ik even de maten doorgeven maar wat zijn de maten eigenlijk? En is het een rechte buis ook (het lijkt er namelijk wel op)?


  2. #2
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Voordempers zijn niet duur, iets van 50-60 euro, dus je kunt hem misschien ook gewoon vervangen en een beschaafd geluid houden.


  3. #3
    Ingeschreven
    27/02/2009
    Berichten
    380

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    vervangen door een buis kan perfect is niet zo moeilijk
    maten zal je even moeten meten natuurlijk
    kwa geluid scheelt dit niet veel klinkt zelfs iets beter vind ik


  4. #4
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Bekijk Berichten
    Voordempers zijn niet duur, iets van 50-60 euro, dus je kunt hem misschien ook gewoon vervangen en een beschaafd geluid houden.
    Helemaal origineel vind het geluid gewoon net iets te beschaafd. Zonder tussendemper klinkt wat ik heb begrepen heel lichtjes wat sportiever maar amper harder dus dat leek me wle prettig (hij hoeft zeker niet als de sjonniegolfjes in mijn straat te klinken haha, anders had ik wle en golf gekocht).

    Ik was alleen ff vergeten dat aan de ene kant de demper geschroefd zit dus het wordt minder praktisch om er dan een rechte buis eronder te zetten. Ik haal morgen wel een dempertje voor 47eu ex. dan past het gewoon goed en moet ik alleen ff me beugeltje nog laten lassen van de voorpijp want die is gebroken en daardoor is waarschijnlijk me demper ook gescheurd.


  5. #5
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Bij mij was de middendemper ook vervangen door een buis, hiervoor is de achterkant van de downpipe afgehaald :-(
    Nu wilde ik de demper weer terug (te veel lawaai zonder) en moest ik dus een andere downpipe hebben.


  6. #6
    Ingeschreven
    06/10/2008
    Berichten
    2.962

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    wat je het beste kan doen, is de flens van de oude demper afzagen en daar een buis oplassen, uitlaat kit erover, hoppaa:eyebrows:
    elke beundehaas kan het met een beetje laservaring en je kan ook makkelijk een demper terug zetten.
    persoonlijk wil ik wel eens weten hoe hij klinkt als ik inplaats van de einddemper een tussen demper plaats:heh:
    '82 Porsche 924 50 Jahre
    roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
    '98 Subaru Impreza GT Turbo
    prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.


  7. #7
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Heb vandaag maar een nieuw tussendempertje besteld voor 47eu, toch wat makkelijker ff en koop wel keertje een andere einddemper denk ik dan maar.
    Ook ff nieuwe voorpijp besteld op eBay van RVS want beugeltje van me huidige is afgebroken, en probeer het wel te lassen maar heb ik iig alvast reserve


  8. #8
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Wat heeft die rvs voorpijp je gekost? Ik heb hem nu via ALPO gekregen voor 150 euro ex.
    Heel mooi gelast en gepolijst


  9. #9
    Ingeschreven
    25/04/2009
    Berichten
    132

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duncan Bekijk Berichten
    Wat heeft die rvs voorpijp je gekost? Ik heb hem nu via ALPO gekregen voor 150 euro ex.
    Heel mooi gelast en gepolijst
    Ik heb hem voor €158,- incl.


  10. #10
    Ingeschreven
    27/06/2008
    Berichten
    572

    Re: Voordemper vervangen voor rechte pijp

    ebay.de ?


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •