Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 20

Thread: Fernando

  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    10

    Fernando

    -
    Stel je voor
    Hallo allemaal,

    na me aangemeld te hebben voor deze club zal ik mij ook maar eens netjes voorstellen:

    Ik ben Fernando en ben een trotse bezitter van een Porsche 924 uit 1977.

    Ik heb deze auto in 2007 van een bevriende garagehouder kunnen overnemen.
    Deze auto is in 1988 van Duitsland naar Nederland gekomen en heeft al die tijd bij deze garage in de showroom gestaan.

    Na de auto gekocht te hebben ben ik er direct mee aan het sleutelen geslagen, en dan kom je er pas achter wat 20 jaar stilstand met een auto doet.
    Na het vervangen van benzine, brandstofpomp, ontstekingsspul etc. etc de auto eindelijk aan het lopen gekregen maar niet goed, veel olieverbruik, onregelmatig lopen, niet goed dus.

    Uiteindelijk bleek dat de motor gewoon op was en dus maar besloten om er een donor auto bij te kopen en de motor om te wisselen.

    Ik heb er toen een 924 uit 1983 bij gekocht waar plotseling een boom in terecht was gekomen, gelukkig was het blokje + bak nog goed dus meenemen dat ding.
    Beide auto's heb ik toen geheel gestript en ben het spul maar gaan restaureren. Blokje + kop + bak uit elkaar en voorzien van allle nieuwe pakkingen en keringen, alle onderdelen stralen, gronden en spuiten, motorruimte opnieuw uitgespoten, remrevisie rondom etc etc.

    Ik heb een paar foto's toegevoegd zodat je kunt zien hoe het was en hoe het nu is.

    Project is nog niet helemaal klaar maar de rest komt nog wel, je moet toch immers altijd wat te wensen hebben.

    Ik hoop via dit forum gebruik te mogen maken van jullie kennis en ervaringen en dat ik mijn kennis en ervaringen met jullie kan delen.

    Groeten,

    Fernando


  2. #2

    Re: Fernando

    Welkom!

    Je bent een leuk project aangegaan zie ik :-)

    veel succes verder!
    When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.


  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Born, in het hart van het mooie Limburg!!
    Posts
    3,309

    Re: Fernando

    Welkom bij de 924 malloten!! :thumb:

    Zo te zien heb je al een compleet project achter de rug, met een mooi resultaat. Ben benieuwd naar meer fotokes!!
    924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!


  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    228

    Re: Fernando

    Welkom en ga op het ingeslagen pad verder .
    Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!


  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    3,388

    Re: Fernando

    welkom hier,ziet er goed uit,en gelijk van vier naar vijfbak;-)


  6. #6
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Tuk / Steenwijk
    Posts
    6,043

    Re: Fernando

    welkom Fernando :-)
    dat ziet er weer top:thumb:uit man
    hier word ik vrolijk van :thumb:
    924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.


  7. #7

    Re: Fernando

    Welkom fernando je hebt het gelijk grondig aangepakt, mooie auto geniet ervan.
    Gr. Piet en Caroline.


  8. #8

    Re: Fernando

    Hartelijk welkom Fernando!

    Met 2 rechter handen en een boel liefde voor je wagen, heb je een fameus resultaat geboekt!
    Ik zie er naar uit van jouw ervaring te leren...

    (BTW. Ook jij bent rechterspiegelloos, heb jij daar nu last van in het hedendaagse verkeer?)

    Grtz.
    Peter
    Volvo V50 & Porsche 924 = My lucky Numbers


  9. #9
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Ouderkerk a/d Amstel
    Posts
    910

    Re: Fernando

    Welkom! Klinkt als een nu al geslaagd project!


  10. #10
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    1,852

    Re: Fernando

    welkom
    ja zo mag een auto wel GRIJS zijn!:thumb:

    mooie auto ,daar kun je trots op zijn!
    think PORSCHitive


Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •