Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
350 maar? :whistle: Bij een S toch minimaal 450... Zit ook geen splitpen doorheen viel me op.
Heb mijne vanochtend ff door de straat gehaald, het was niet meer om aan te zien.
dop36 op een wringijzer en een lange pijp erop, dan krijg je 99% van wel mee los:eyebrows:
ik had laatst 1 wielbout die niet los ging met de luchttol, dus wringijzer en een pijp van bijna 2 meter, hangen, het boog flink door en met een knank! kwam ie los:heh:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
heb net me olie gepeilen en kon wel een gat in de lucht springen, geen olie verbruik meerockon:
die investering van 400 euro betaalt zich nu al langzaam terug, hoef niet steeds olie en water bij te vullen:loco:
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
heb net me olie gepeilen en kon wel een gat in de lucht springen, geen olie verbruik meerockon:
die investering van 400 euro betaalt zich nu al langzaam terug, hoef niet steeds olie en water bij te vullen:loco:
heb net me olie gepeilen en kon wel een gat in de lucht springen, geen olie verbruik meerockon:
die investering van 400 euro betaalt zich nu al langzaam terug, hoef niet steeds olie en water bij te vullen:loco:
Da's idd een enorme ergernis, olieverlies. Goed nieuws!
Maar wat heb je precies gedaan, dan?
toen de motor uitelkaar lag, alle keeringen, zuigerveren en klepseals vervangen. ook verloor ik olie langs de peilstok dus dit dicht gekit. de carterpan lekt ook niet meer met nieuwe pakking alleen de voorste krukas keering heeft last van overmatig zweet, das wel jammer want nu blijft het carter niet schoon.
vorig jaar heeft ie ruim 3 liter olie gedronken en dan stond ie nog veel stil en het 2e helft van het jaar
'82 Porsche 924 50 Jahre
roest en narigheid, tijd voor verbetering ^,^
'98 Subaru Impreza GT Turbo
prodrive ECU 245PK, HSD Coilovers, Manual Boost Controller & chassis versteviging.
toen de motor uitelkaar lag, alle keeringen, zuigerveren en klepseals vervangen. ook verloor ik olie langs de peilstok dus dit dicht gekit. de carterpan lekt ook niet meer met nieuwe pakking alleen de voorste krukas keering heeft last van overmatig zweet, das wel jammer want nu blijft het carter niet schoon.
vorig jaar heeft ie ruim 3 liter olie gedronken en dan stond ie nog veel stil en het 2e helft van het jaar
Wat heb je precies gedaan aan het probleem van het lek aan de oliepeilstok ?
Ik heb ook dat probleem met mijn turbo.
Vandaag mijn tank letterlijk droog gereden. De benzinepomp zat hoorbaar lucht te pompen en de motor begon te schokken. Gelukkig na 500 meter al een bezinestation :whistle:. Dat zijn spannende meters.
Vandaag mijn tank letterlijk droog gereden. De benzinepomp zat hoorbaar lucht te pompen en de motor begon te schokken. Gelukkig na 500 meter al een bezinestation :whistle:. Dat zijn spannende meters.
Vandaag mijn tank letterlijk droog gereden. De benzinepomp zat hoorbaar lucht te pompen en de motor begon te schokken. Gelukkig na 500 meter al een bezinestation :whistle:. Dat zijn spannende meters.
Dat hebben de pompen niet graag .
Rij nooit sneller dan je beschermengel vliegen kan !!!
Comment