De Porsche 924 van Tom

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ReMo
    924 Fan
    • Jan 2008
    • 640

    Re: De Porsche 924 van Tom

    en de Golf die ik heb ingeruild ging binnen een maand op een vrij dure manier stuk, dus ik weet al dat-ie niet blij is
    Dan kan ik mij voorstellen dat je liever niet terug gaat. Mijn broer ruilde een keer zijn BMW in. Was zich er niet van bewust dat er iets aan zou mankeren. Reed prima, mankeerde niets aan. Krijgt hij twee maanden later een rekening van een paar honderd gulden. Dit omdat de koppakking lek zou zijn. De garage beweerde dat hij het geweten moest hebben en hun belazerd had. Een neef die advocaat is heeft het uiteindelijk opgelost. Maar het was wel vervelend.

    Comment

    • Tom
      924 Freak
      • May 2007
      • 5361

      Re: De Porsche 924 van Tom

      Tja, de garagehouder hoefde geen proefrit te maken en ik heb er niet bij verteld dat ik 'm wel wat zwaar vond koppelen. Via via hoorde ik dat de drukgroep er vrijwel meteen na de inruil mee is gekapt.
      Als ik dit had geweten, had ik de auto zelf overigens ook vier maanden eerder niet gekocht. Dat zware koppelen begon ook pas na een half uur filerijden, was er dus met de proefrit niet uitgekomen.
      924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

      Comment

      • Meneer aard
        924 Gek
        • Sep 2007
        • 1129

        Re: De Porsche 924 van Tom

        Originally posted by Tom80
        Yup, had ik al gevonden maar ik had geen zin in ideal (wéér een ander betalingssysteem dat al mijn gegevens wil hebben!) en ik vond dat het wel wat sneller te regelen mocht zijn...

        Ik heb 'm inderdaad bij een soort van garage gekocht, de meest ranzige garage die er is en daar verwacht ik -zeker na ruim een jaar- niks meer van. Ik ga het niet eens proberen, ik weet al wat de reactie wordt (en de Golf die ik heb ingeruild ging binnen een maand op een vrij dure manier stuk, dus ik weet al dat-ie niet blij is).
        Tom ideal is heel wat anders..je moet enkel je bank selecteren en dan gaat het van zelf; gebruik zelf postbank; waarbij je automatisch wordt door gestuurd naar de postbank site waar je je rekening kunt selecteren (als je er meerdere hebt) en gaan met het zooitje.

        Comment

        • Tom
          924 Freak
          • May 2007
          • 5361

          Re: De Porsche 924 van Tom

          Zaterdag moet mijn auto meerijden in een trouwstoet van klassiekers, dus vandaag maar even gepoetst. Die heldere autowas van de Action is inderdaad goed spul, hij zit weer lekker vet in de was en nergens witte wasresten. Ook maar even snel een schuurpapiertje en een spuitbus zijdeglans zwart over de wisserarmen gehaald, ziet er stukken beter uit... ik hoop alleen wel dat het behoorlijk weer blijft, anders kan ik 'm nog een keer poetsen.
          924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

          Comment

          • M.B.H.
            924 Freak
            • Feb 2008
            • 6043

            Re: De Porsche 924 van Tom

            Originally posted by Tom80
            Zaterdag moet mijn auto meerijden in een trouwstoet van klassiekers, dus vandaag maar even gepoetst. Die heldere autowas van de Action is inderdaad goed spul, hij zit weer lekker vet in de was en nergens witte wasresten. Ook maar even snel een schuurpapiertje en een spuitbus zijdeglans zwart over de wisserarmen gehaald, ziet er stukken beter uit... ik hoop alleen wel dat het behoorlijk weer blijft, anders kan ik 'm nog een keer poetsen.
            heb je hem al weer door de APK tom ???M.
            924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

            Comment

            • Tom
              924 Freak
              • May 2007
              • 5361

              Re: De Porsche 924 van Tom

              Nee, de RDW is niet snel met afsturen van het nieuwe kenteken.
              924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

              Comment

              • Tom
                924 Freak
                • May 2007
                • 5361

                Re: De Porsche 924 van Tom

                Was vandaag bij een trouwerij. Weinig ruimte op de parkeerplaats, ik had de laatste plek achter een Range Rover met Belgisch kenteken. Er schoot me nog even iets door het hoofd over beroerd rijdende SUV-eigenaars maar ik had geen tijd om een andere plek te zoeken. Toen ik terugkwam bij de auto was de RR weg en had ik een deukje met wat krassen erbij in mijn achterscherm, toevalligerwijs de enige plaats zonder schade tot nog toe.
                Dader is gelukkig bekend, even zien of ik er wat meer uit kan slepen.
                924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                Comment

                • ReMo
                  924 Fan
                  • Jan 2008
                  • 640

                  Re: De Porsche 924 van Tom

                  Dat is balen. Hopelijk is hij je behulpzaam.
                  Dit is ook mijn grootste angst altijd. Mijn 924 staat altijd op een openbare parkeerplaats voor ons huis.
                  Maar de parkeervakken zijn bij ons te smal. Onze BMW heeft denk ik voor al wel 500 euro schade door openslaande deuren.

                  Heb onlangs nog gebeld met de gemeente of ze de vakken breder willen maken. Er is iemand langs geweest die ze opgemeten heeft en ook conludeerde dat ze te smal zijn maar verder ......

                  Comment

                  • q01z
                    924 Freak
                    • Jul 2007
                    • 3217

                    Re: De Porsche 924 van Tom

                    balen Tom!
                    echt ruk dit maak er ff foto's van he! (voor de verzekering..)
                    Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!

                    Comment

                    • LWB
                      924 Freak
                      • Dec 2007
                      • 3388

                      Re: De Porsche 924 van Tom


                      :shock: heeft er zeker niets van gemerkt......
                      groet,
                      Laurens
                      924 2.0 mj1984


                      Lees hier de regels van 924forum.nl

                      Comment

                      • Tom
                        924 Freak
                        • May 2007
                        • 5361

                        Re: De Porsche 924 van Tom

                        De bestuurster beweerde niets gemerkt te hebben maar ze begon het gesprek met "dat doe ik wel vaker, daar zijn bumpers toch voor?". Volgens mij had ze teveel gedronken. Die RR had trouwens parkeersensors. oll:
                        924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                        Comment

                        • M.B.H.
                          924 Freak
                          • Feb 2008
                          • 6043

                          Re: De Porsche 924 van Tom

                          Originally posted by Tom80
                          De bestuurster beweerde niets gemerkt te hebben maar ze begon het gesprek met "dat doe ik wel vaker, daar zijn bumpers toch voor?". Volgens mij had ze teveel gedronken. Die RR had trouwens parkeersensors. oll:
                          succes tom ,laat hem/haar maar een nederlands poepje ruiken,
                          betalen , en anders word het Echt Balen M. :x
                          924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                          Comment

                          • Tom
                            924 Freak
                            • May 2007
                            • 5361

                            Re: De Porsche 924 van Tom

                            Sinds afgelopen zaterdag zit mijn rempedaal erg laag, hij remt nog wel prima maar het pedaal komt pas op zijn normale niveau na twee keer pompen. Remvloeistof maar eens bekeken... oeps, zo zwart als asfalt en hartstikke dun. Nou zit ik wat krap in de tijd, dus ik vrees dat ik dat maar aan iemand anders ga overlaten.
                            924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                            Comment

                            • M.B.H.
                              924 Freak
                              • Feb 2008
                              • 6043

                              Re: De Porsche 924 van Tom

                              Originally posted by Tom80
                              Sinds afgelopen zaterdag zit mijn rempedaal erg laag, hij remt nog wel prima maar het pedaal komt pas op zijn normale niveau na twee keer pompen. Remvloeistof maar eens bekeken... oeps, zo zwart als asfalt en hartstikke dun. Nou zit ik wat krap in de tijd, dus ik vrees dat ik dat maar aan iemand anders ga overlaten.
                              Hoofd remcilinder ?? Dat is balen tom event licht er hier nog wel een Exemplaar
                              Maar goed als je het laat doen ,,,,,,,Succes M.
                              924 Voor Mijn Plezier en Genoeg Gebruikte onderdelen.

                              Comment

                              • Tom
                                924 Freak
                                • May 2007
                                • 5361

                                Re: De Porsche 924 van Tom

                                Ik vermoed alleen vloeistof verversen...
                                924 uit 11-1980, mooi bruin is niet lelijk!

                                Comment

                                Working...