Problemen met het nieuwe forum

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hendrik
    Administrator
    • Jan 2011
    • 1845

    #16
    Make employees, applications and networks faster and more secure everywhere, while reducing complexity and cost.

    Comment

    • captainfrasca
      Administrator
      • May 2007
      • 3574

      #17
      Ik snap het.
      Het is alweer zo'n tijd geleden dat ik een website heb gebouwd. De laatste was www.halifaxmonumentmuiden.nl en die van mijn eigen bedrijf is door CCV-shop gedaan. (over die laatste ben ik niet zo tevreden omdat de SEO gewoon niet te beinvloeden is.
      Porsche isn't just a car, but a way of life!
      1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
      Lees hier de regels van 924forum.nl

      Comment

      • Ronaldbm
        924 Addict
        • Aug 2014
        • 1702

        #18
        Mooie update mannen op de homepage! Kan nu zien waar unread messages zijn en ziet er weer een stukje strakker uit! Toppers!
        Project 924....and nice driving

        Comment

        • Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 884

          #19
          Ja zekers. Wordt steeds beter. Goed werk!

          Comment

          • Beer924
            924 Gek
            • Aug 2021
            • 884

            #20
            Maar ik zie nu dat mijn forumnaam van Beer924 is veranderd in Bier924. En ik drink helemaal niet..... Zal vermoedelijk door de AI vertaling komen denk ik. Zo zijn er ook enkele berichten met een vreemd tekstverloop of met verbasterde woorden. Ik kan helaas alleen maar helpen door het op te merken.

            Comment

            • Hendrik
              Administrator
              • Jan 2011
              • 1845

              #21
              Dat ligt niet aan het forum denk ik.
              Want de vertaling zijn alleen de tekst van het forum.

              Klein voorbeeld:
              Code:
                  <phrasetype name="Albums" fieldname="album">
                  <phrase name="first_picture" date="1198248704" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[Eerste afbeelding]]></phrase>
                  <phrase name="last_picture" date="1198248835" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[Laatste afbeelding]]></phrase>
                  <phrase name="move_to_album" date="1224504561" username="ChatGPT" version="3.8.0 Beta 1"><![CDATA[Verplaatsen naar album]]></phrase>
                  <phrase name="next_picture" date="1198248835" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[Volgende afbeelding &raquo;]]></phrase>
                  <phrase name="note_comment_may_be_visible_locations" date="1212956638" username="ChatGPT" version="3.7.1"><![CDATA[(Opmerking: uw opmerking kan op meerdere plaatsen zichtbaar zijn)]]></phrase>
                  <phrase name="only_report_inappropriate_pictures" date="1224451174" username="ChatGPT" version="3.7.3"><![CDATA[<strong>Opmerking</strong> : Dit mag ALLEEN worden gebruikt om ongepaste afbeeldingen te melden.]]></phrase>
                  <phrase name="overview" date="1224504594" username="ChatGPT" version="3.8.0 Beta 1"><![CDATA[Overzicht]]></phrase>
                  <phrase name="previous_picture" date="1198248927" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[&laquo; Vorige afbeelding]]></phrase>
                  <phrase name="private_album_paren" date="1201123640" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 4"><![CDATA[(Privé album)]]></phrase>
                  <phrase name="profile_album_paren" date="1201123640" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 4"><![CDATA[(Profiel album)]]></phrase>
                  <phrase name="public" date="1339193986" username="ChatGPT" version="5.0.0 Alpha 26"><![CDATA[Openbaar]]></phrase>
                  <phrase name="recently_updated_albums" date="1224521095" username="ChatGPT" version="3.8.0 Beta 1"><![CDATA[Recent bijgewerkte albums]]></phrase>
                  <phrase name="report_picture" date="1198248927" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[Afbeelding rapporteren]]></phrase>
                  <phrase name="unlimited" date="1198248974" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[Onbeperkt]]></phrase>
                  <phrase name="upload_pictures" date="1198248974" username="ChatGPT" version="3.7.0 Beta 3"><![CDATA[Afbeeldingen uploaden]]></phrase>
                  </phrasetype>

              Comment

              • Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 884

                #22
                Ik heb het zelf niet veranderd Hendrik. Ik denk dat jij dit wel kunt veranderen toch?

                Comment

                • captainfrasca
                  Administrator
                  • May 2007
                  • 3574

                  #23
                  Bij mij staat er nog steeds beer924
                  Porsche isn't just a car, but a way of life!
                  1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                  Lees hier de regels van 924forum.nl

                  Comment

                  • Beer924
                    924 Gek
                    • Aug 2021
                    • 884

                    #24
                    En jij bent Kapitein Frasca geworden bij mij. Ik zal eens even kijken of dat niet bij mij aan de instellingen ligt. En ja hoor. Haha bij mij stond dus automatisch vertalen aan........Weer wat opgelost.
                    Last edited by Beer924; 30-06-24, 18:16.

                    Comment

                    • Riggard
                      924 Fan
                      • Jan 2021
                      • 508

                      #25
                      Dus je zat niet aan het bier. 😂

                      Comment

                      • Beer924
                        924 Gek
                        • Aug 2021
                        • 884

                        #26
                        Al jaren niet meer.

                        Comment

                        • Ronaldbm
                          924 Addict
                          • Aug 2014
                          • 1702

                          #27
                          Hendrik Ik heb een reactie gegeven op een voorsteltopic https://community.924forum.nl/forum/...951#post208127
                          Nu zie ik alleen dat mijn post op Unapproved blijft staan? Gaat er fout met een setting?

                          Screenshot 2024-07-10 112236.png
                          Project 924....and nice driving

                          Comment

                          • Hendrik
                            Administrator
                            • Jan 2011
                            • 1845

                            #28
                            Lijkt al te zijn goed gekeurd. Kan niet zien waarom het als spam gezien werd.

                            Comment

                            • Beer924
                              924 Gek
                              • Aug 2021
                              • 884

                              #29
                              Hendrik. Ik heb gisteren weer eens een bericht geplaatst. Ik wilde een foto bijvoegen, zoals ik dat altijd deed. Nu kreeg ik een paar mogelijkheden qua formaat. Ik heb wat geprobeerd en had uiteindelijk 3 formaten van dezelfde foto in een lijstje staan. Tot mijn stomme verbazing staan ze ook allemaal in het bericht. Dat was niet de bedoeling. Ik heb geprobeerd om ze te verwijderen, maar dat lukte mij niet. Waar heb ik iets over het hoofd gezien. Kun jij de grote foto's verwijderen van de site en de kleine foto laten staan?
                              Dan nog mogelijk een kleine aanbeveling alhoewel ik niet weet of dat eenvoudig te realiseren is. Als je een onderwerp opent, start je altijd bij het allereerste bericht. Je moet dan eerst helemaal naar beneden scrollen (natuurlijk niet veel werk, maar toch) voordat je bij het rijtje van de paginanummers komt. Dan kun je gelijk naar de laatste pagina. Is dat niet ook bovenaan te plaatsen? Na een beetje gewenning ziet de website er wel prima uit hoor. Complimenten!

                              Comment

                              • Ronaldbm
                                924 Addict
                                • Aug 2014
                                • 1702

                                #30
                                Dat laatste zit al ingebakken in het forum Beer! Net als in het oude forum trouwen. In het overzicht van topics kun je rechts altijd op de pijltjes klikken en kom je op de laatste post uit

                                Screenshot 2024-07-24 161131.png
                                Project 924....and nice driving

                                Comment

                                Working...